To właśnie na rowerzeOliviera Quesnela zgodził się wziąć udział w tym tygodniu w naszej kolumnie Carpooling, które na tę okazję zmieniło nazwę na Copédalage. Możliwość powrotu z byłym szefem Citroën Racing i Peugeot sport w swojej karierze pomiędzy obowiązkami w sporcie motorowym a światem prasy.
Epopeja Peugeota 908 w Wytrzymałość a w szczególności do 24 godziny Le Mans logicznie rzecz biorąc, pozostaje jednym z najważniejszych momentów w karierze Oliviera Quesnela. Jednak po sukcesie w 2009 roku Peugeotowi nie udało się powtórzyć sukcesu w kolejnych dwóch latach.
„Ten wyścig [w 2011 roku w Le Mans] był niesamowity. Ale zostaliśmy przeklęci. W przypadku Audi nasze zakresy operacyjne były sprzeczne. Kiedy zaczęło lekko padać, pojechaliśmy ostro pod górę, ale deszcz nie trwał wystarczająco długo, aby to powiedzieć.
A potem Audi miało powolne przebicie. Mieliby to gdzie indziej, w innym czasie, dla nich to się skończyło. Dzięki ifs zmieniamy świat. »
O możliwości spotkania się z Sébastienem rozmawia także były szef jednostki sportowej Lion Loeb wślizgnij się na siedzenie oficjalnej 908, szczególnie w 2010 roku. „Jeździłem nim w Motorland Aragon i ustanowił niesamowite czasy i miał najlepszą sztafetę.
Ale w końcu odmówił, Villeneuve chciał wrócić, ale ja potrzebowałem kolektywu. I był Kimi (Räikkönen). Jeździł bardzo dobrze, ale coś mu nie grało. »
Odkryj w całości naszą Copedalage z Olivierem Quesnelem w numerze 2191 AUTOhebdo, dostępnym teraz w wersji cyfrowej i w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)