Wszystko szło dobrze dla Peugeot Nr 8. Zabezpieczony przed problemami technicznymi, szybki na torze Sarthe, samochód „sprintera” wysunął się na prowadzenie. Jednak problem z lewą tylną osią zmienił sytuację. Przystanek Sebastiana Bourdais zamienił się w poważny remont, na siedmiominutową przerwę. Przerwa, która pozwoliła Alexandrowi Wurzowi objąć prowadzenie w wyścigu z 40?? i 1? przed Audi R15 nr 1 (Capello) i nr 2 (Luhr).
Ale to był spektakularny wypadek, który ożywił początek wieczoru. La Lola Aston Martin Numer 009, który wyprzedził Audi R15 z numerem 2, spadł na Radical nr 26 na Bruichladdich, który uderzył w ścianę na rogu Forda. Samochód bezpieczeństwa wraca w celu zebrania gruzu przed wypuszczeniem koni. Innym godnym uwagi wydarzeniem jest przedłużający się przestój Audi nr 3. Opóźniony już na starcie wyścigu z winy Prémata R15 prowadzony przez Bernharda miał problem z ciśnieniem paliwa. Problem, który po kilkudziesięciu minutach spycha go na sam dół rankingu.
Ze swojej strony, Simona Pagenauda demonstruje swoją doskonałą formę. W Peugeocie zespołu Pescarolo wyprzedził Lolę Aston Martin z numerem 007, zanim zobaczył postój z numerem 008 w boksie, skutecznie odzyskując 5. miejsce w wyścigu. Zatrzymanie się w celu przekazania kierownicy Benoitowi Tréluyerowi dało przewagę Astonowi Martinowi nr 008, ale problemy Peugeota Bourdais i Audi Luhra leżą w gestii ścigających.
Ponieważ Lucas Luhr faktycznie miał duży problem. O 21:30 Niemiec stracił kontrolę nad swoim R15, który wjechał w żwir, po czym uderzył tylną osią w ścianę zabezpieczającą. Kilka minut później musiał się poddać. Zły wieczór dla Audi, którego numer 3 spędził niesamowitą ilość czasu w boksach przed wyjazdem.
W LMP2, Porsche RS Spyder du team Essex tient la première position depuis de longues heures. Toutefois, après sept heures de course, la n°31 n?a qu?une trentaine de secondes d?avance sur l?autre Spyder, celle des Japonais de Navi Team Goh.
W GT1 na czele znajduje się C6R nr 63 z Corvette Racing, co udało mu się osiągnąć w ostatnich wynikach przed Corvettes z Luc Alphand Aventures. W GT2 Prsche-Ferrari odwraca się na korzyść nr 430 F82 firmy Rizi Competizione, z Jaime Melo, Pierrem Kafferem i Miką Salo. Po niecałych dwóch minutach następuje Porsche 997 francuskiego zespołu. Imsa Wydajność.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)