Peugeot ucieka, Audi bierze winę na siebie

Po zatrzymaniu Sébastiena Bourdaisa (nr 8) prowadzenie 908-godzinnego wyścigu Le Mans obejmuje 9 HDi FAP nr 24. Peugeot nadal ma swoje trzy samochody, w przeciwieństwie do Audi, którego numer 2 porzucił.

opublikowany 13/06/2009 à 22:06

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Peugeot ucieka, Audi bierze winę na siebie

Wszystko szło dobrze dla Peugeot Nr 8. Zabezpieczony przed problemami technicznymi, szybki na torze Sarthe, samochód „sprintera” wysunął się na prowadzenie. Jednak problem z lewą tylną osią zmienił sytuację. Przystanek Sebastiana Bourdais zamienił się w poważny remont, na siedmiominutową przerwę. Przerwa, która pozwoliła Alexandrowi Wurzowi objąć prowadzenie w wyścigu z 40?? i 1? przed Audi R15 nr 1 (Capello) i nr 2 (Luhr).

Ale to był spektakularny wypadek, który ożywił początek wieczoru. La Lola Aston Martin Numer 009, który wyprzedził Audi R15 z numerem 2, spadł na Radical nr 26 na Bruichladdich, który uderzył w ścianę na rogu Forda. Samochód bezpieczeństwa wraca w celu zebrania gruzu przed wypuszczeniem koni. Innym godnym uwagi wydarzeniem jest przedłużający się przestój Audi nr 3. Opóźniony już na starcie wyścigu z winy Prémata R15 prowadzony przez Bernharda miał problem z ciśnieniem paliwa. Problem, który po kilkudziesięciu minutach spycha go na sam dół rankingu.

Ze swojej strony, Simona Pagenauda demonstruje swoją doskonałą formę. W Peugeocie zespołu Pescarolo wyprzedził Lolę Aston Martin z numerem 007, zanim zobaczył postój z numerem 008 w boksie, skutecznie odzyskując 5. miejsce w wyścigu. Zatrzymanie się w celu przekazania kierownicy Benoitowi Tréluyerowi dało przewagę Astonowi Martinowi nr 008, ale problemy Peugeota Bourdais i Audi Luhra leżą w gestii ścigających.

Ponieważ Lucas Luhr faktycznie miał duży problem. O 21:30 Niemiec stracił kontrolę nad swoim R15, który wjechał w żwir, po czym uderzył tylną osią w ścianę zabezpieczającą. Kilka minut później musiał się poddać. Zły wieczór dla Audi, którego numer 3 spędził niesamowitą ilość czasu w boksach przed wyjazdem.

W LMP2, Porsche RS Spyder du team Essex tient la première position depuis de longues heures. Toutefois, après sept heures de course, la n°31 n?a qu?une trentaine de secondes d?avance sur l?autre Spyder, celle des Japonais de Navi Team Goh.

W GT1 na czele znajduje się C6R nr 63 z Corvette Racing, co udało mu się osiągnąć w ostatnich wynikach przed Corvettes z Luc Alphand Aventures. W GT2 Prsche-Ferrari odwraca się na korzyść nr 430 F82 firmy Rizi Competizione, z Jaime Melo, Pierrem Kafferem i Miką Salo. Po niecałych dwóch minutach następuje Porsche 997 francuskiego zespołu. Imsa Wydajność.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz