5 grudnia następna Światowa Rada Sportów Motorowych musi w szczególności zatwierdzić przyszłe przepisy na lata 2020–2021, które muszą regulować Mistrzostwa Świata w Sportach Motorowych.Wytrzymałość w tym czasie. Kluczowa data dla Automobile Club de l'Ouest i FIA, podczas gdy WEC przechodzi sezon mieszany w 2018 r., z tylko Toyota jako główny producent w najwyższej kategorii LM P1.
Lata 2020-2021 powinny umożliwić, poprzez nowe regulacje techniczne, przywrócenie kilku dużych marek lub mniejszych podmiotów, takich jak Glickenhaus, który potwierdził swoją przyszłą obecność. „To ekscytujące na przyszłość, Przyznał się do nas Pierre Fillon. Jeśli mali producenci, tacy jak Glickenhaus czy Koenigsegg, staną naprzeciw gigantom takim jak Toyota, spektakl będzie niezwykły. To dowód na to, że ludzie wierzą w tę regulację. »
Jednakże jeden z głównych aspektów nowych wytycznych WEC nadal pozostaje przedmiotem szeregu pytań: budżet, który organy zarządzające chcą, aby został ustalony na poziomie około 20 milionów euro rocznie.
Jednak w tej kwestii menadżer chce uspokoić. „Wiemy, że jest wielu sceptyków. Ale tej liczby, która obejmuje amortyzację samochodu w ciągu pięciu lat, nie wymyśliliśmy.
Uzyskaliśmy go dzięki informacjom przekazanym przez nasze zespoły. Wiemy, ile wydają na logistykę, silniki... Przeanalizowaliśmy budżety i poszliśmy pokazać różnym zarządom, w jaki sposób doszliśmy do tej kwoty. »
Pełny wywiad z Pierrem Fillonem i Richardem Mille można znaleźć w całości w numerze 2192 AUTOtygodniowo, wciąż dostępny w kioskach oraz w wersji cyfrowej.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)