Le Toyota Wyścigi Gazoo żywił nadzieję na zwycięstwo Nurburgring za biegunem nr 7 Kobayashiego-Lopez-Conway podczas gdy nr 8 Bum-Nakajima-Davidson doświadczył problemu z pompą paliwa na okrążeniu formującym.
Zmiana wersji nr 7 na 3 zajęła tylko półtorej godzinye position. Incapable de suivre les rythme des Porsche, Toyota a connu une défaillance de son système aéro qui a affecté ses capacités en course.
« W miarę postępu wyścigu zmiana aerodynamiki wpłynęła na osiągi obu naszych samochodów, wyjaśnia Toyota w komunikacie prasowym. Przyczyna tej zmiany zostanie przeanalizowana po wyścigu, po dokładnym zbadaniu nadwozia.. "
Zakończenie 3e i 4e z 6-godzinnego wyścigu w Nürburgingu Toyota ogranicza straty w mistrzostwach do 39.5 punktu od Porsche.
« Nürbugring po raz kolejny okazał się dla nas skomplikowany, wyjaśnia Toshio Sato, prezes zespołu. Pokazaliśmy dobrą prędkość na jednym okrążeniu i na początku cieszyliśmy się z bliskiej walki z Porsche. Jednak balans samochodu zmienił się podczas wyścigu, co oznaczało, że straciliśmy osiągi.
„Głównie ograniczyliśmy szkody podczas mistrzostw świata. Uważamy, że reszta sezonu będzie dla nas bardziej korzystna z torami, które będą lepiej pasować do naszego TS050 Hybrid. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)