Prolog – Dzień 2: United Autosports kończy się najlepszym czasem popołudnia

Prolog WEC zakończył się, gdy Filipe Albuquerque ustanowił najszybszy czas dla United Autosports USA w ostatniej sesji weekendu.

opublikowany 13/03/2022 à 22:45

Walenty GLO

0 Zobacz komentarze)

Prolog – Dzień 2: United Autosports kończy się najlepszym czasem popołudnia

Zdjęcie: François Flamand / DPPI

Nigdy dwóch bez trzech. Po dwóch sesjach z rzędu wygranych przez LM P2s, w tym przypadku Premę, a następnie WRT, to kolejny Oreca 07-Gibson ustanowił najlepszy czas w sumie w ostatniej sesji weekendu testowego w Sebring. ChwilaAlpine zajął pierwsze miejsce, Filipe Albuquerque pojawił się na krótko przed ostatnim półgodzinnym biegiem, aby dać najlepszą notę ​​22. drużynie United Autosports USA, którą dzieli z Philem Hansonem i Willem Owenem. Portugalczyk przebiegł okrążenie w czasie 1:48.439. Ostatnia sesja w ten weekend zakończyła się przedwcześnie na osiem minut przed końcem po wywieszeniu czerwonej flagi spowodowanej unieruchomieniem tego samego samochodu, prowadzonego wówczas przez Phila Hansona.

Alpine kończy Prolog WEC w dobrym tonie. Po zdominowaniu dwóch weekendowych sesji w kategorii Hypercar, francuski zespół zrobił to samo w niedzielne popołudnie. André Negrao, Mikołaj Lapierre i Matthieu Vaxiviere zakończyli dzień z czasem 1:48.617. Trio wyprzedziło kolejnego LM P2, nr 31 WRT (Sean Gelael, René Rast, zdecydowanie w bardzo dobrej formie przez te dwa dni, który w klasyfikacji generalnej stanął na podium).

W Hypercar zespół Glickenhaus Racing (Ryan Briscoe, Romain Dumas, Olivier Pla) zajął drugie miejsce w kategorii i czwarte w klasyfikacji generalnej z czasem 1:49.588, o włos przed Toyota nr 8 z Sébastien Buemi, Brendo Hartley i Ryo Hirakawa (1:49.595).

Corvette bierze to, co najlepsze w GTE Pro

W GGTE Pro, Porsche oddał ostatnią sesję weekendu Corvette, ponieważ C8.R nr 64 Tommy'ego Milnera i Nicka Tandy'ego zajął pierwsze miejsce z czasem 1:56.476. Minimalna różnica przed Porsche z numerem 91 Gianmarii Bruni i Richarda Lietza (1:56.507) oraz Porsche z numerem 92 Kévina Estre i Michaela Christensena (1:56.751). TO Ferrari W ten weekend ani razu nie stanął na podium.

Porsche potwierdziło swoją dominację w GTE Am wraz z Dempsey – Proton Competition, ponieważ zawodnik #77 (Christian Ried, Sebastian Priaulx, Harry Tincknell, Memo Gidley) drugą sesję z rzędu ustanowił najlepszy czas w tej kategorii (1:57.787), przed drugim samochodem niemieckiego producenta, numerem 46 Team Project 1 (Matteo Cairoli, Mikkel Pedersen, Nicolas Leutwiller).

Popołudniowe rankingi znajdziesz TUTAJ

CZYTAJ TAKŻE > Prolog – Dzień 2: WRT kończy poranek dubletem

Aby dowiedzieć się wszystkiego o sezonie Mistrzostw Świata 2022Wytrzymałość, idź do kiosków lub dalej Notre butik en ligne aby kupić nasz poradnik poświęcony 10. sezonowi WEC:

Walenty GLO

Dziennikarz. Reporter rajdowy (WEC, IMSA, ELMS, ALMS) i czasami F1 lub IndyCar.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz