Kilka tygodni po zwycięstwie w 24 godziny Le Mans i jego tytuł FIA WEC w LM P2 ze swoimi kolegami z drużyny Mikołaj Lapierre et Andrzej Negraodecyzja dojrzewała, zanim została narzucona: Pierre Thiriet musiał zrezygnować z kolejnej światowej kampanii w reprezentacji Francji ze względu na brak czasu na pracę.
„Zamieniamy jednego Piotra na drugiego, Powiedział nam Philippe Sinault, szef Signatech Alpine. Pierre (Thiriet) właśnie został ojcem, w najbliższej przyszłości będzie musiał przejąć ważną rolę w swoim rodzinnym biznesie, a kwestia zarządzania czasem była skomplikowana w przypadku WEC, co jest dość czasochłonne.
A ponieważ nie chce robić wszystkiego połowicznie, wolał być szczery i wycofać się”. Dlatego też, ze względu na bliskość Prologu (23-24 lipca w Barcelonie), znalezienie zastępstwa dla niego nie było łatwe.
„Kiedy usłyszałem tę wiadomość, odbyłem coś w rodzaju narady rodzinnej i zadzwoniłem do Pierre’a Raguesa, kontynuuje Philippe Sinault. Znamy się na tyle dobrze, że nasza współpraca jest naturalna. Był tam, kiedy zaczynaliśmy Wytrzymałość w LM P1 w latach 2009 i 2010 z Lola-Aston Martin, następnie w LM P2 w 2012 roku.
W 2013 roku byliśmy mistrzami Europy, a w 2017 roku stanął na podium w 24-godzinnym wyścigu Le Mans wraz z Andre Negrao, który w przyszłym sezonie ponownie będzie jego kolegą z drużyny. W tak krótkim czasie pilną potrzebą było uzyskanie cech wyjściowych urzędnika zasiedziałego i wejście kandydata na stanowisko. A tam, w przypadku Pierre'a Raguesa, nie jest to temat: jest tak, jakby nigdy nas nie opuścił.
Pierre Ragues charakteryzuje się tym, że natychmiast wpada w rytm, ponieważ zna opony Oreca 07 i Michelin, a on będzie kontynuował sezon równolegle w WIĄZY z Duqueine Engineering. Idealne rozwiązanie w czasach, gdy kierowca Silver często ma duży wpływ na sukces (lub porażkę) zespołu w LM P2.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)