Podpis po zagraniu w sezonie 2011 z Lolą Aston Martin, zmienię samochód. Według Autosport francuski zespół mógłby zbudować swój projekt na podwoziu Oreca. Jeśli brytyjska strona mówi o zaangażowaniu w LMP1, najnowsze plotki mówiły raczej o nabyciu podwozia Oreca 03 dedykowanego kategorii LMP2.
Franck Mailleux, stały kierowca Signature, będzie częścią tego programu. Z drugiej strony Pierre Ragues dołączył do Oak Racing. Vanina Ickx, trzecia kierowca zespołu w 2010 roku, również nie będzie już jeździć w zespole Philippe'a Sinaulta. Belg pozostanie w Loli-Aston Martin, którą znała już w zeszłym roku i będzie jeździła dla ubiegającego się o miejsce w lidze Kronos Racing 24 godziny Le Mans.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)