Toyota prezentuje TS050 2017

Toyota Gazoo Racing zaprezentowała wersję TS2017 na rok 050, która w WEC zmierzy się z Porsche 919 Hybrid.

opublikowany 31/03/2017 à 11:00

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Toyota prezentuje TS050 2017

Toyota Gazoo Racing a présenté sa nouvelle TS050 qui disputera la saison 2017 du WEC w przeddzień rozpoczęcia Prologu rozgrywanego w Monza (Włochy). Japoński producent wystawi w tym roku dwa samochody LMP1 Mike'a Conwaya, Kamui Kobayashi i José-Maria Lopez pod numerem 7 i Sébastien Buemi, Anthony Davidson i Kazuki Nakajima na nr 8. Zaangażowany zostanie trzeci model 24 godziny Le Mans dla Mikołaj Lapierre, Yuji Kunimoto i Stéphane Sarrazin.

Japoński LMP1 będzie napędzany 6-litrowym turbodoładowanym silnikiem V2.4 połączonym z układem hybrydowym kategorii 8MJ. Ten nowy silnik zoptymalizuje sprawność cieplną poprzez zwiększenie stopnia sprężania poprzez rozwój komory spalania, pojemności skokowej i głowic cylindrów. Układ hybrydowy został również zoptymalizowany dzięki zmniejszonym MGU i przerobionemu akumulatorowi litowo-jonowemu. Zmieniono także aerodynamikę i geometrię zawieszenia. Splitter przedni zyskał 15 mm, a tylny dyfuzor został skrócony.

„Cały zespół jest zdeterminowany na ten sezon, obiecał Toshio Sato, prezes zespołu. Nous voulons gagner, aucun doute là-dessus, mais nous savons que la lutte avec Porsche sera difficile. L’équipe à Higashi-Fuji et à Cologne a travaillé très dur pour améliorer la TS050 Hybrid et les premières indications sont encourageantes. »

„Będziemy mieli jeszcze jedną szansę na zwycięstwo w Le Mans trzecim samochodem, wspomina Toshio Sato. Z naszego bolesnego doświadczenia wiemy, że Le Mans to wyścig, w którym bardzo trudno jest wygrać, ale taki jest nasz cel. »

« Hybrydowy model TS050 stanowi poważną ewolucję, jedynie skorupa skorupowa nie uległa zmianie, podkreślił Pascal Vasselon, dyrektor techniczny Toyota Gazoo Racing. Pokazaliśmy nasz potencjał podczas kilku wyścigów, dobrymi występami... To, co wydarzyło się w zeszłym roku w Le Mans, było dla nas bardzo trudne i jeszcze większą wagę przywiązaliśmy do jakości całości. Ryzyko zerowe nie istnieje, ale staraliśmy się je ograniczyć w jak największym stopniu. Testy przedsezonowe wyszły dobrze, zarówno pod względem wydajności, jak i niezawodności. »

Zdjęcia hybrydy Toyoty TS050 2017

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz