La liste de voitures engagées est longue. Toyota Gazoo Racing a confirmé vendredi ses plans pour la saison 2021. Au niveau du WRC i WEC, Bez zaskoczenia. Pierwszy już się rozpoczął, a cztery Yarisy WRC były gotowe na powierzony im sezon Sebastian Ogier, Elfyn Evans, Kalle Rovanpera i Takamoto Katsuta.
WEC będzie widzieć identyczne załogi jak w 2021 r., a mianowicie Mike'a Conwaya, Kamui Kobayashi, Jose Marii Lopeza na nr 7 i Sébastien Buemi, Kazuki Nakajima, Brendon Hartley w nr 8.
Japoński producent wystawi także sześć samochodów w klasie Super GT w kategorii GT 500, w tym jeden powierzony duetowi Ryo Hirakawa i Sacha Fenestraz, a także siedem samochodów w klasie GT 300.
Przede wszystkim Toyota zaprezentowała swoje programy konkursowe dla klientów za pośrednictwem Toyoty GR Supra GT4, która będzie obchodzić drugi rok istnienia. W 2020 roku w różnych wyścigach w kategorii GT4 wzięło udział łącznie pięć pojazdów eksploatowanych przez trzy zespoły w Europie, w tym francuską strukturę CMR.
W 2021 r. dodano dotychczas dwa nowe pojazdy. Dlatego oprócz co najmniej siedmiu jednostek rywalizujących w wyścigach w Europie, w Japonii jest siedem samochodów i co najmniej pięć w Ameryce Północnej. W Europie CMR będzie kontynuowany FFSA GT a także w GT4 Europe.
Samochody znajdziemy także na torze Nürburgring Wytrzymałość Seria, DTM Trofeum lub brytyjskie mistrzostwa GT. Z drugiej strony odwołany już w 4 roku plan oficjalnego startu GT24 w 2020-godzinnym wyścigu na torze Nürburgring po raz kolejny nie będzie mógł zostać zrealizowany ze względu na ograniczenia związane z kryzysem zdrowotnym.
Wreszcie lista zobowiązań potwierdza, że przy wsparciu producenta żaden Lexus RCF GT3 nie będzie obecny w Europie, a tylko dwa będą obecne w Stanach Zjednoczonych za pośrednictwem Vassera Sullivana w IMSA.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)