Toyota poursuit sa route en tête des 24 godziny Le Mans, z TS050 Hybrid nr 7 z Mike'a Conwaya, dominatrix dla 8-calowego siostrzanego samochodu nr 8 Sébastien Buemi. Tandem Toyoty z niewielką różnicą obserwuje zatrzymania i kontynuuje okrążenia jak metronom.
W tej chwili SMP Racing nadal podąża śladem swoich dwóch BR1 nr 17 i nr 11 od Sarrazina i Petrowa, przy czym dwa niehybrydowe LM P1 osiągają czas na 1 i 2 okrążeniach.
Duet G-Drive Racing – Signatech Alpine nadal prowadzi w kategorii LM P2, Job van Uitert prowadzi w peletonie kategorii na Aurusie 01 nr 26 z 11-calową przewagą nad Mikołaj Lapierre (Alpine nr 36). Jackie Chan DC Racing utrzymuje przyzwoitą odległość (prawie 2 ′) od Oreca 07 nr 38 Stéphane’a Richelmiego.
Calado wysadza w powietrze GTE Pro
Avec plusieurs tours en 3’51 », James Calado a dans un premier temps réduit l’écart sur Michael Christensen (Porsche n°92) avant de dépasser le tenant du titre. Juste avant le passage de minuit, Calado a finalement plongé dans la voie des stands pour son 10e arrêt, redonnant le leadership en GTE Pro à la Porsche n°92.
Calado jest 1 minutę za Christensenem i 06 cali przed Corvettą nr 12 Jana Magnussen. Jonathan Bomarito pozwala Fordowi pozostać w pierwszej piątce, tuż przed Porsche nr 5 Patricka Pilet.
Keating Motorsports i Ford GT nr 85 pozostają liderami w GTE Pro.
24-godzinny wyścig Le Mans można śledzić na żywo na naszej stronie internetowej, poprzez nasz tekst na żywo.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)