Toyota a pris la tête du classement au Prologue du WEC w Monzy. Mike'a Conwaya ukończył okrążenie toru w Mediolanie w 1'31''332 za kierownicą TS050 Hybrid z numerem 7, wyprzedzając siostrzany samochód z numerem 7 o 8 dziesiątych. Kazuki Nakajima. Porsche suit de près avec ses deux 919 Hybrid emmenées par Neel Jani et Brendon Hartley mniej niż sekundę, nawet jeśli to właśnie numer 2 był najskuteczniejszy w tej sesji. ByKolles Racing CLM01 wciąż nie wyjechał na tor.
Czasy nie poprawiły się na szczycie LMP2, a Vaillante Rebellion utrzymało najlepszy czas tymczasowy z numerem 07 Oreca 31 Bruno Senny i numerem 13 Mathiasa Beche. Gustavo Menezes był najszybszy popołudniaAlpine A470 nr 36, mimo że w praktyce uzyskał dopiero piąty najszybszy czas, prawie sekundę za wzorcem. Witalij Pietrow uplasował się jedną dziesiątą za samochodem CEFC Manor TRS Racing z numerem 5, a Alex Brundle uzupełnił czołowe trio w swojej klasie w samochodzie Jackie Chan DC Racing z numerem 24.
Porsche pozostaje liderem w GTE
Porsche 911 RSR pozostają w tej chwili najszybsze w GTE. Kévin Estre był tego popołudnia najszybszy w klasie 92, uzyskując 4/66 czasu uzyskanego dziś rano przez swojego kolegę z drużyny Michaela Christensena. Francuz wyprzedził Forda GT z numerem 91 prowadzonego przez Oliviera Pla o jedną dziesiątą, a Richard Lietz w Porsche z numerem 1 w sesji znalazł się w pierwszej trójce. Benjamin Baker poprawił swój rekordowy czas w GTE Am, pokonując okrążenie w czasie 50:035:911 w Gulf Racing UK 86 RSR nr XNUMX.
Prolog WEC zostanie wznowiony w godzinach 19:21–XNUMX:XNUMX w ramach sesji nocnej.
#Prolog2017 Wynik sesji 2 #WEC
Sesja nocna rozpocznie się o godzinie 18:00 i potrwa trzy godziny. pic.twitter.com/0Q1sOrhVoS
— FIA WEC (@FIAWEC) 1 kwietnia 2017
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)