Scena jest dość surrealistyczna. TS030 Hybrid, bo tak się nazywa, opuszcza stanowisko i rusza na tor. Z rur wydechowych nie wydobywa się żaden dźwięk. Jedynym źródłem dźwięku jest silnik elektryczny. Kilkadziesiąt metrów dalej niczym eksplozja zaczyna ryczeć wolnossący, benzynowy V8 o pojemności 3,4 litra. Alexander Wurz wyrusza na serię trzech okrążeń. „ Samo wyjście z garażu w trybie elektrycznym jest już całkowicie futurystyczne– śmieje się Austriak. Potem, gdy puścisz sprzęgło i uruchomi się silnik spalinowy, poczujesz się, jakbyś znów spotkał starego znajomego. ".
Odkryj w AUTOhebdo, które będzie dostępne od jutra w środę, 12-stronicowy plik poświęcony powrotowi Toyota en endurance. Avec notamment une interview de Pascal Vasselon, le directeur technique, et celle d’Alexander Wurz, l’un des trois pilotes officiels.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)