WEC – 6 rano z São Paulo: Kristensen i Audi muszą się zemścić

Audi, pokonane po raz pierwszy w zeszłym roku podczas edycji 2012-godzinnego wyścigu w São Paulo w 6 roku, Audi jest zdeterminowane, aby tym razem zwyciężyć, jak przyznaje Dane Tom Kristensen. Wywiad.

opublikowany 27/08/2013 à 10:28

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

WEC – 6 rano z São Paulo: Kristensen i Audi muszą się zemścić

Tom Kristensen wrócił jak nigdy dotąd po swoim dziewiątym zwycięstwie w zawodach 24 godziny Le Mans nabyty 22 i 23 czerwca. Duńczyk nie chce na tym poprzestać i jest zdeterminowany, aby dołożyć do tego koronę Mistrza Świata.Wytrzymałość FIA. Na szczycie klasyfikacji generalnej obok Szkota Allana McNisha i Francuza Loic Duvalw najbliższy weekend będzie próbował odnieść swoje trzecie zwycięstwo w sezonie w 6-godzinnym wyścigu w São Paulo, będącym czwartą rundą zawodów WEC. Pour cela, il faudra venir à bout de la voiture sœur du trio Marcel Fässler-André Lotterer-Benoît Tréluyer, et surtout de la Toyota TS030 Hybryda nr 8 Sébastien Buemi-Stéphane Sarrazin-Anthony Davidson. Dla przypomnienia, w zeszłym roku to właśnie na tym samym torze Interlagos japoński LM P1 odniósł swoje pierwsze zwycięstwo w karierze. W powietrzu czuć zemstę... telewizor

Mistrzostwa Świata w Długodystansowych Mistrzostwach Świata rozpoczną drugą połowę sezonu 1 września podczas wyścigu w São Paulo. Czego oczekujesz?

Autodromo José Carlos Pace to tor dla kierowców. Powolne zakręty, szybkie zakręty, niektóre w dół, inne pod górę, na ślepo. To samo dotyczy stref hamowania. Jeździć tam to prawdziwe wyzwanie. Wszystkim kierowcom bardzo podoba się ten tor.

W Brazylii panuje wspaniała kultura sportów motorowych…
To prawda, ludzie wykazują niesamowity entuzjazm, co sprawia, że ​​każdy wyścig tutaj jest wyjątkowy. Tor Interlagos to klasyczny tor Autodrome przekształcony w nowoczesny tor. Zachował jednak swój pierwotny charakter. Reinhold Joest pokazał nam w zeszłym roku, jak wygląda tor, kiedy jeszcze jeździł. To było całkiem imponujące. Jesteśmy zachwyceni możliwością ponownego zaproszenia na WEC po raz drugi.

Audi jest w tym sezonie nadal niepokonane w WEC. Zatem cel w Brazylii został już znaleziony, prawda?
W zeszłym roku musieliśmy ponieść pierwszą porażkę w sezonie w São Paulo. Całą serię zakrętów wykonuje się przy prędkości mniejszej niż 120 km/h. Przy tej prędkości przepisy nie pozwalają naszemu Audi R18 e-tron quattro na korzystanie z układu hybrydowego (ponieważ SREC jest podłączony do przedniej osi. Przyp. red.). To wyzwanie. Po dobrym rozpoczęciu sezonu mam nadzieję, że w Brazylii ponownie będziemy prowadzić. Toyota będzie oczywiście zaciekłym przeciwnikiem, ale zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby wygrać także na Interlagos. Jedziemy do Brazylii z jasnym celem wygrania tego wydarzenia dla Audi.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz