WEC – Audi chce „naprawić sytuację”

Po całkowicie nieudanej rundzie otwarcia Audi Sport Team Joest będzie chciał zrehabilitować się w przyszłym tygodniu podczas 6 Hours of Spa.

opublikowany 25/04/2014 à 16:02

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

WEC – Audi chce „naprawić sytuację”

Ponieważ dwa podwozia używane na Silverstone zostały uszkodzone w wyniku zjazdów z toru, których doznali Lucas di Grassi i Benoît Tréluyer, mechanicy Audi Sport Team Joest musieli szybko wrócić do pracy, aby zamontować nowe samochody na podwoziu rezerwowym. Wiedzieliśmy lepiej, jak przygotować się do przyszłotygodniowego 6 Hours of Spa, drugiej rundy mistrzostw świataWytrzymałość 2014. „Musimy przygotować dwa nowe samochody na Spa, podkreśla dr Wolfgang Ullrich, dyrektor Audi Motorsport. Następnie skupimy się na naszym celu, którym jest rozegranie nienagannego wyścigu. W Spa chcemy naprawić sytuację po tym wydarzeniu na Silverstone, które było dla nas bardzo niefortunne. W ostatnich latach Spa odnosiło dla nas spore sukcesy. »

I nie bez powodu firma z Ingolstadt ma na swoim koncie dwa zwycięstwa w belgijskich Ardenach, a w zeszłym roku nawet hat-tricka pod wodzą trio Marcel Fässler-André Lotterer-Benoît Tréluyer. Aby było ich trzy, niemiecka firma będzie mogła liczyć na trzy R18 e-tron quattro, numer 3 Marco Bonanomi i Filipe Albuquerque (Oliver Jarvis zostaje w Japonii, w Super GT), w wersji Le Mans, dodając do dwóch samochodów zarejestrowanych na rok w WEC.

„Znów będziemy atakować na Spa, dodaje Chris Reinke, kierownik projektu LM P w Audi. Po czymś, co można nazwać chaotycznym startem na Silverstone, szczególnie ważne jest dla nas skupienie się na tym, co mamy do zrobienia przed Le Mans. Ale Spa to coś więcej niż test Le Mans. Naszym celem jest zwycięstwo w Belgii, aby zdobyć duże punkty w mistrzostwach. Jak słusznie mówi Tom Kristensen, który dzieli kierownicę nr 1 z Lucasem di Grassi i Loic Duval :  „Musimy dokończyć mecz i zdobyć bramkę. Będzie to niezwykle ważne, ponieważ po Silverstone nasza karta jest pusta. »

Prawdą jest, że druga ucieczka spowodowałaby zamieszanie, zwłaszcza że Toyota był hitem w Wielkiej Brytanii, zdobywając 44 punkty. „Musimy pokazać, że Silverstone było wyjątkiem, kontynuuje dyrektor techniczny Ralf Jüttner. Jesteśmy teraz w nietypowej pozycji pogoni i musimy zdobyć punkty. Zespół da z siebie wszystko. » Aby tego dokonać, ludzie doktora Ullricha będą mieli w pamięci dwa pozytywne elementy, których powinni unikać podczas pobytu w Anglii, a mianowicie najlepsze okrążenie bezwzględne zarejestrowane w kwalifikacjach przez Toma Kristensena i najlepsze okrążenie w wyścigu André Lotterera. Nie ma wątpliwości, że wersja R18 e-tron quattro 2014 to potężna broń...

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz