Mark Webber aime Silverstone, et il a tenu ce matin à le prouver à ses adversaires. Au volant de la Porsche 919 Hybrid n°20, l’Australien s’est en effet octroyé le meilleur chrono de la troisième séance d’essais libres de la manche d’ouverture du WECpokonując okrążenie brytyjskiego toru w czasie 1:42”837. Romain Dumas w siostrzanym samochodzie stracił zaledwie 0, a firma ze Stuttgartu podpisała nawet dublet. Do potwierdzenia dzisiejszego popołudnia, o 150:13, podczas kwalifikacji.
A confirmer, oui, car Audi et Toyota ne sont pas bien loin. La R18 e-tron quattro n°1 de Di Grassi-Duval– Kristensen jest tylko 0”430 za najszybszym japońskim LM P1, hybrydą nr 040 TS8 Bum-Davidson-Lapierre wynosi 0”998. Ten ostatni nie był jednak w stanie przejechać więcej niż trzy okrążenia po problemach z superkondensatorem.
W LM P2 jak zwykle Olivier Pla wspiął się na szczyt hierarchii za kierownicą swojego G-Drive Racing Morgan-Nissan nr 26, uzyskując czas 1:49”484. Kierowca z Toulouse pokonał Oreca 03 KCMG Tsugio Matsudy i SMP Racing Oreca 03 Kirilla Ladygina nr 37.
W GTE Amsy łaskotały profesjonalistów, a specyfikacje techniczne obu klas były w tym roku bardzo podobne. Zatem pokonując okrążenie w czasie 1’59”335 na pokładzie Ferrari 458 Italia nr 81 AF Corse, Sam Bird posiada punkt odniesienia dla GTE Am (1'59"335) i znajduje się w klasyfikacji generalnej tuż za swoim kolegą z drużyny Gianmarią Bruni, który szaleje na 51 1 w GTE Pro, który opublikował wynik 59'315"XNUMX.
Teraz czas na poważne rzeczy, czyli o 13:XNUMX (czasu francuskiego) kwalifikacje.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)