Podobnie jak w każdej rundzie WEClista zgłoszeń na 6-godzinny wyścig na Silverstone (24–26 sierpnia) będzie powiększona ze względu na kilka drużyn niezarejestrowanych w tym roku. Wśród nich Jota, który zagra u siebie. Nie biorąc pod uwagę 24 godziny Le Mans, po raz ostatni brytyjska drużyna spotkała się z zawodnikami w mistrzostwach świataWytrzymałośćmiało to miejsce podczas 6-godzinnego Spa, 5 maja. I Jota nie zrobił tego półśrodkami, bo jego Zytek Z11SN-Nissan był pierwszym LM P2, który zdobył flagę w szachownicę.
Aby powtórzyć taki występ na Silverstone, zdecydowano się zatrudnić trzeciego zawodnika, który będzie wspierał typową parę Sam Hancock i Simon Dolan. A tym szczęściarzem jest Nicolas Minassian, najbardziej brytyjski z francuskich kierowców. „Nic jest świetnym dodatkiem do naszego zespołu. podkreśla dyrektor Sam Hignett. Jadąc wyłącznie z Samem i Simonem, mieliśmy ograniczone możliwości wyboru strategii ze względu na maksymalny dozwolony czas jazdy. Jesteśmy zachwyceni, że dołączył do nas kierowca kalibru Nica. »
Po przejechaniu w tym sezonie Dome S102.5 zespołu Pescarolo oraz Oreca 03-Nissan Sébastiena Loeb Racing Minassianowi powierzono kierownicę trzeciego prototypu. Gdybyśmy mogli się o niego obawiać ograniczonego harmonogramu na 2012 rok po zakończeniu programu Peugeot sport, Francuz nie jest bezczynny. „Podczas ich zwycięstwa na Spa widzieliśmy, jak konkurencyjny jest zespół, Minass wyjaśnia. Niedawno Sam i Simon ciężko walczyli na czele wyścigu w Donington (Na WIĄZY. Nota redaktora). Na razie to tylko freelancer. Ale to organizacja z dużymi ambicjami, dobrze wyposażona i obiecująca przyszłość. Połączenie sił jest zatem bardzo dobrą rzeczą. »
Na torze Silverstone, który cała trójka mężczyzn zna na pamięć, można śmiało założyć, że Zytek nr 38 jest poważnym kandydatem na podium LM P2. A nawet o zwycięstwo.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)