Porsche réalise un nouveau doublé aux 6 Heures de Fuji après avoir de nouveau dominé la course. La première partie a été disputée sur une piste détrempée, le départ ayant même été réalisé avec la voiture de sécurité.
Jeśli 919 Hybrid z numerem 18 mogło zwyciężyć, niemiecki producent wolał, aby zwyciężył model z numerem 17. Bernharda-Hartleya-Webbera dzięki czemu jego czołowa załoga przejmuje kontrolę nad klasyfikacją kierowców o jeden punkt przewagi nad trio Tréluyera-Fässlera-Lotterera, troisième de la manche japonaise avec l’Audi n°7. Les Toyota n’ont encore jamais été en mesure de disputer les places d’honneur aux R18 e-tron quattro et terminent derrière la n°8 de Di Grassi-Duval-Jarvisa.
Samochody LMP2 ożywiły 6-godzinny wyścig Fuji wspaniałym pojedynkiem pomiędzy G-Drive Racing i KCMG. Ale potem liczne kontakty między Orecą 05 Richarda Bradleya a dwoma Ligierami JS P2, samochód nr 47 uderzył w barierkę zabezpieczającą po budzącym wątpliwości manewrze Guastavo Yacamana, kierowcy Ligiera nr 26, który stanął na podium zaAlpine A450b firmy Panciatici-Chatin-Capillaire, który po raz pierwszy w tym sezonie znalazł się w pierwszej trójce w swojej kategorii.
AF Corse zwycięża w GTE Pro z Ferrari Numer 51 w Bruni-Vilander, ale włoskiemu zespołowi o włos zabrakło dubletu z powodu wyprzedzenia Patricka Pileta, kierowcy 911 RSR z numerem 92, na torze nr 458 F71 Italia w Calado-Rigon. Dempsey-Proton Racing zwycięża w GTE Am za kierownicą Dempsey-Long-Seefrieda z numerem 911 77 RSR.
Zapraszamy do zapoznania się z analizą 6 godzin Fuji przeprowadzoną przez naszego specjalnego korespondenta w numerze 2033 AUTOhebdo, dostępną od poniedziałku wieczorem w wersji cyfrowej na wszystkich platformach, a od środy w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)