Audi odsłoniło zasłonę w swoim nowym R18 e-tron quattro dostosowanym do nowych przepisów obowiązujących w przyszłym roku WEC. L’aperçu dévoile des passages de roues avant élargis alors que le diamètre des pneus sera moins large en 2014. Son développement a débuté dès l’an dernier. Ce nouveau prototype qui affrontera les Toyota TS040, les Porsche LMP1 ou encore les Rebellion R-One, entame aujourd’hui ses premiers essais à Sebring.
„Dotarliśmy do kluczowego punktu w tym projekcie” – komentuje dr Wolfgang Ullrich, szef Audi Motorsport. „Po wykonaniu pierwszego prototypu przechodzimy do testów prowadzonych na różnych obwodach. Testy te skupiają się głównie na akumulacji prowadzenia, koordynacji bardzo złożonych układów hybrydowych i maksymalnej optymalizacji całego pakietu, co nigdy nie było tak skomplikowane. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)