WEC – Nissan kończy testy w Sebring

Ofiara słabości części mechanicznej, dla której japoński producent nie miał zamiennika na Florydzie, GT-R LM Nismo musiał przerwać pięciodniową sesję testową.

opublikowany 05/03/2015 à 15:28

Bernard

0 Zobacz komentarze)

WEC – Nissan kończy testy w Sebring

Po zaskoczeniu ujawnieniem go na początku lutego i pytaniach, które towarzyszyły wglądowi w koncepcję techniczną (silnik z przodu, przyczepność, wąskie tylne koła itp.), Nissan rozpoczął najbardziej delikatny etap swojej młodej kariery: jego rozwój.

Prototyp japońskiej hybrydy LM P1 pojawił się na początku tygodnia w Sebring na Florydzie, w tym samym czasie co Audi i jego R18 e-tron quattro, aby przeprowadzić pięciodniową sesję testową. Niestety już drugiego dnia trzeba było je przerwać ze względu na uszkodzenie elementu mechanicznego” odnoszące się do silnika », zwierzał się Ben Bowlby, dyrektor techniczny projektu, nie zdradzając nic więcej. Według naszych informacji problem może wynikać ze słabości obudowy skrzyni biegów, znacznie uwydatnionej przez wybraną architekturę, w której ten element przekładni znajduje się w niewielkim zwisie przednim.

W związku z brakiem części zamiennych Nissan przedwcześnie przepakował sprzęt, nie mając gwarancji powrotu na tor w nadchodzących dniach i przed obowiązkowym Prologiem, który odbędzie się na torze Paul-Ricard w dniach 27-28 marca , w Var.

Nissan GT-R LM Nismo był nadal w stanie przejechać 68 okrążeń toru na Florydzie pod przewodnictwem Marca Gené i Oliviera Pla. I odwrotnie, nie podano czasu, ale różnica w wydajności w stosunku do Audi wydaje się duża. Dajmy Nissanowi czas na zaprezentowanie swojego dzieła, które do dziś przeszło jedynie dziewięć dni testów…

0 Zobacz komentarze)