WEC – Rebellion włącza turbo za pomocą AER

Po czterech latach pracy w TMG Rebellion Racing zmienia producenta silników. Szwajcarski zespół osiągnął porozumienie z brytyjskim producentem AER.

opublikowany 03/02/2015 à 19:04

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

WEC – Rebellion włącza turbo za pomocą AER

Le Toyota RV8K-LM ayant fait son temps, Rebellion Racing et TMG ont mis fin à quatre années de partenariat. D’avis d’expert, pour briller en « LM P1 privé » en WEC, teraz lepiej mieć silnik z turbodoładowaniem. Tak więc, jak ogłaszamy wam w tym tygodniu w AUTOtygodniowo (dostępny tutaj w wersji cyfrowej a od jutra w kioskach. Przypis redaktora), po ocenie różnych opcji, szwajcarski zespół podpisał umowę z firmą AER, która dostarczy mu silnik V6 z podwójnym turbodoładowaniem o nazwie kodowej P60. Blok widziany już w zeszłym roku w CLM P1/01 wystawiony przez Team Lotus LM P (stał się ByKolles) i który zapewniałby najlepszy kompromis pomiędzy mocą, momentem obrotowym i wydajnością.

„Jesteśmy zachwyceni sformalizowaniem naszego nowego stowarzyszenia z Advanced Engine Research na sezon WEC 2015 i kolejne lata. To wspaniała wiadomość dla Rebellion Racing, cieszy się menadżer zespołu Bart Hayden. Silnik AER P60 wykazał się już doskonałymi osiągami na torze (ostatni rok w CLM P1/01. Przyp. red.) i uważamy, że będzie idealnie pasować do podwozia Rebellion R-One. Chciałbym również skorzystać z okazji, aby podziękować Toyocie i TMG, które bardzo blisko współpracowały z naszym zespołem, za całą pracę wykonaną od początku naszej współpracy pod koniec 2010 roku. Doceniliśmy tę relację, która zaowocowała w wielu kategoriach i do generalki. »

Mamy nadzieję, że pozwoli to zaprojektowanemu przez Oreca R-One zbliżyć się do fabrycznych LM P1. Z drugiej strony, aby się o tym przekonać, będziemy musieli poczekać do 6 Hours of Spa, które odbędą się 2 maja, po tym jak szwajcarska drużyna poinformowała organizatorów o niemożności pojawienia się na Prologu (27-28 marca w Paul-Ricard, oraz podczas 6 godzin Silverstone (12 kwietnia). „Czeka nas dużo pracy, zanim przekształcimy R-One tak, aby mógł pomieścić P60, i jesteśmy zdeterminowani, aby zrobić to w najlepszy możliwy sposób. kontynuuje Bart Hayden. Z tego powodu nie będziemy mogli zadebiutować naszymi nowymi samochodami podczas rundy otwarcia na Silverstone. » Zespół ByKolles, który powinien być jedynym zawodnikiem Rebellion Racing w kategorii „prywatny LM P1”, spróbuje to wykorzystać i zdobyć duże punkty.

Dla przypomnienia, listy wpisów dla 24 godziny Le Mans i WEC zostaną ujawnione wkrótce po 15:1997 w czwartek. Artykuł z tego tygodnia można znaleźć w numerze XNUMX AUTOtygodniowo nasza lista prognoz.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz