WEC – Toyota dominuje pierwszego dnia w Szanghaju

Najlepszy czas pierwszych dwóch sesji treningowych przed 6-godzinnym wyścigiem w Szanghaju Toyota nr 8 Buemi-Davidsona potwierdza, że ​​w ten weekend po raz kolejny będzie samochodem do pokonania.

opublikowany 31/10/2014 à 10:26

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

WEC – Toyota dominuje pierwszego dnia w Szanghaju

Do czasów uzyskanych podczas drugiej sesji treningowej 6-godzinnego wyścigu w Szanghaju należy zachować ostrożność, ponieważ sesję w dużej mierze zakłócił deszcz, a nawet wywieszenie czerwonej flagi na 17 minut przed jej zakończeniem, a intensywność złej pogody została oceniona jako zbyt wysoka. Zanim pogoda dała się we znaki, Anthony Davidson nadal był w stanie przejechać okrążenie w czasie 1 49 cali 134 za kierownicą hybrydy nr 040 TS8, z którą dzieli Sébastien Buemi. Brytyjczyk był 0”672 przed siostrzanym samochodem, za kierownicą którego zasiadają Alexander Wurz, Stéphane Sarrazin i Kazuki Nakajima.

Audi wygrywa po raz trzeci i czwarty, R18 e-tron quattro nr 1 (+1”061) Di Grassi-Duval-Kristensen devançant la n°2 de Fässler-Tréluyer-Lotterer. La Porsche 919 Hybrid n°20 de Bernhard-Hartley-Webber complète le top 5 devant la voiture sœur, avec un retard de 2 »667 sur le chrono de référence.

Również w LM P2 samochód, który dziś rano uzyskał najlepszy czas, potwierdził dziś po południu. To liger G-Drive Racing nr 2 JS P26-Nissan powierzony Julienowi Canalowi, Olivierowi Pla i Romanowi Rusinovowi. Francuski prototyp wyprzedza dwa HPD ARX-0b Extreme Speed ​​​​Motorsports o 442 i 1 trio Sharp-Dalziel-Gonzalez i Brown-Van Overbeek-Brabham. Czwarta jest drużyna Oreca 092 SMP Racing z Minassian-Mediani-Zlobin z wynikiem 03”03.

W GTE dwa Amsy wyprzedziły zawodowców. Tam Ferrari Numer 90 z 8Star Motorsports Roda-Ruberti-Cressoni pokonał okrążenie chińskiego toru w czasie 2'04" 528, czyli o 0" 695 lepiej niż Porsche 911 RSR nr 75 w barwach Prospeed i na którym jest zarejestrowane Emmanuel Collard, François Perrodo i Matthieu Vaxivière. Te dwa samochody wyprzedzają zatemAston Martin Vantage nr 97 autorstwa Darrena Turnera-Stefana Mücke, test porównawczy GTE Pro w 2’06”193. Za nimi, odpowiednio 0”344 i 0”732, plasują się Porsche 911 RSR nr 92 firmy Pilet-Makowiecki i Aston Martin nr 99 firmy O’Young-Rees-MacDowall.

Do zobaczenia jutro o 2:30 (czasu francuskiego) na trzeciej bezpłatnej sesji treningowej i o 6:20 na kwalifikacjach.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz