Podczas 24-godzinnego wyścigu w Spa 2018 minęła już jedna czwarta wyścigu, a firma Montaplast by Land Motorsport dominuje obecnie w klasyfikacji generalnej, gdy nad belgijskimi Ardenami zapadła noc.
Après les trois premières heures de course, la Bentley Continental GT3 n°8 – Team M-Sport, notamment emmenée par Vincent Abril, menait les débats et a poursuivi sa domination face notamment à la Lexus RC F GT3 n°114 – Emil Frey Racing et la Nissan GT-R Nismo GT3 n°23 – RJN Motorsport.
Jednak w tej części zawodów hierarchia ewoluowała, kiedy miały miejsce dwie neutralizacje w ramach reżimu Full Course Yellow, po których za każdym razem nastąpiła jazda samochodu bezpieczeństwa.
Jedna za zgubione lewe tylne koło w Audi R8 LMS GT3 nr 17 – Team WRT Stuarta Leonarda, następnie za naprawy na torze pomiędzy zakrętami nr 12 i 13.
Od ostatniego restartu Audi R8 LMS GT3 z numerem 29 – Montaplast by Land Motorsport Kelvina van der Linde prowadzi w peletonie z 25-calową przewagą nad BMW M6 GT3 z numerem 98 – ROWE Racing Ricky’ego Collarda, który jednak musi na następnym przystanku zastosuj karę 5 cali za nieprzestrzeganie ograniczeń toru.
Bentley Continental GT3 z numerem 8 – Team M-Sport Andy’ego Soucka jest na trzecim miejscu przed BMW M6 GT3 z numerem 34 – Walkenhorst Motorsport Christiana Krognesa i Mercedes-AMG GT3 n°4 – Mercedes-AMG Team Black Falcon Yelmera Buurmana, który wyprzedził Audi R8 LMS GT3 n°2 – Audi Sport Team WRT Robina Frijnsa.
Również w tym momencie przyznawane są pierwsze punkty pośrednie zaliczane do mistrzostw Blancpain GT Series. Wytrzymałość Puchar z 12 punktami dla załogi BMW M6 GT3 nr 98, zgłoszony do sezonu.
W Pro-Am kategorię dominuje Mercedes-AMG GT3 – Strakka Racing z numerem 42, a na czele w Silver Cup znajduje się Lamborghini Huracan GT3 – Barwell Motorsport z numerem 78. Barwell Motorsport również dominuje w Am Cup dzięki Huracan GT3 nr 77.
Na zawodników nałożono liczne kary, w szczególności za przejazd Mercedesa-AMG GT3 nr 84 – Mercedes-AMG Team Mann Filter za przejazd za nadmierną prędkość w alei serwisowej.
Przekroczenie limitów toru spowodowało sankcje dla Mercedes-AMG GT3 nr 88 – Mercedes-AMG Team AKKA ASP i Lexusa RC F GT3 nr 14 – Emil Frey Racing.
Z drugiej strony Lamborghini Huracan GT3 nr 63 – GRT firmy Bortolotti – Engelhart – Caldarelli wycofał się po kontakcie z McLaren 650S GT3 nr 58 – Garaż 59 i wielka strata czasu w boksach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)