Po tym, jak był gospodarzem Mistrzostw Świata Samochodów Sportowych lub F1Kyalami widzi, jak jego podróż przez pustynię dobiega końca na scenie międzynarodowej. Legendarny południowoafrykański tor powróci w centrum uwagi w dniach 21–23 listopada wraz z finałem zawodów Intercontinental GT Challenge 2019.
Oczekuje się, że 30 GT3 wystartuje w dziewięciogodzinnym wyścigu, który ukoronuje mistrzów tego sezonu wyprzedzonych przez Bathurst, Laguna Seca, Spa i Suzuka. Lider mistrzostw Producentów z 22 punktami przewagi, Mercedes-AMG jest na dobrej pozycji, aby po raz pierwszy zdetronizować Audi Sport, niepokonane od 2016 roku.
Aby zapewnić sobie tytuł, gwiazdorska marka będzie polegać w szczególności na swojej flagowej załodze Maxi Buhk (lider klasyfikacji kierowców) – Raffaele Marciello – Maro Engel. Trzej oficjalni kierowcy będą jeździć Mercedesem-AMG GT3 GruppeM Racing i tak naprawdę tylko Buhk będzie mógł sięgnąć po koronację.
Zwróć uwagę na przybycie występu samochodowego SPS na koncercieIGTC z Mercedesem oraz samochód powierzony trio Maxi Götz – Luca Stolz – Yelmer Buurman.
Porsche va adopter la même stratégie que Mercedes en 2018 pour Tristan Vautier et Raffaele Marciello, à savoir séparer ses troupes pour s’offrir le plus de chances. Matt Campbell pilotera la 911 GT3 R du Dinamic Motorsport, nouvelle venue en IGTC, avec le duo Earl Bamber – Laurens Vanthoor.
Dirkowi Wernerowi będą pomagać Sven Müller i Romain Dumas w Team75 Bernhard, natomiast Dennis Olsen będzie współpracował z Nickiem Tandym i Mathieu Jaminetem na przykładzie Frikadelli Racing.
Wreszcie GPX Racing, zwycięzca 24 Hours of Spa z trio Kévin Estre – Michael Christensen – Richard Lietz, znajdzie tę samą załogę.
W Audi Sport Frédéric Vervisch i Christopher Haase, wciąż mający szansę na zdobycie tytułu i bez presji zapewnienia marce punktów za pomocą pierścieni, ostatecznie pozostawionych przez Mercedesa i Porsche, staną w kolejce do Team WRT i Team Land .
BMW (avec Walkenhorst et Team Schnitzer) espère reproduire ses bonnes prestations non-récompensées de Suzuka, quand Honda (Team Motul), Nissan (KCMG), Bentley (Team M-Sport) Lub Aston Martin (R-Motorsport z dwoma Vantage GT3) będzie chciał zrobić furorę.
Ferrari może nie być reprezentowany w kategorii Pro, mimo że marka Prancing Horse zabłysnęła w 2019 r. sukcesem HubAuto Corsa w Stanach Zjednoczonych.
Oczywiście będzie tam kilku kierowców z Republiki Południowej Afryki, w tym rodzeństwo van der Linde (Kelvin z Audi Sport Team WRT, Sheldon z BMW Team Schnitzer), Jordan Pepper z Bentley Team M-Sport i David Perel z Rinaldi Racing.
Team Perfect Circle (Am Cup) i Walkenhorst Motorsport (kategoria do ustalenia) również wystawią do tego finału prawie 100% załóg z Republiki Południowej Afryki.
Tymczasowa lista wpisów 9 godzin Kyalami
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)