Właśnie zakończyła się pierwsza połowa 9-godzinnego wyścigu Kyalami, w zależności od tankowania i innych zmian kierowców: dominacja dwóch BMW M6 GT3 – Walkenhorst Motorsport i Team Schnitzer.
Ale to jest Porsche, avec GPX Racing, qui avait imprimé le tempo durant la quasi totalité des 4h30 déjà écoulées, le trio Kévin Estre – Michael Christensen – Richard Lietz, ne cédant les rênes de l’épreuve qu’au fil des passages aux stands.
W tym dwie neutralizacje pod samochodem bezpieczeństwa po wypadkach Lamborghini Huracan GT3 nr 13 – Stradale Motorsport, a następnie Mercedes-AMG GT3 n°44 – Strakka Racing, nie podważyło dominacji zwycięzców 24-godzinnego wyścigu Spa.
Jednak niedawny kontakt pomiędzy Michaelem Christensenem i Nickiem Tandym (Porsche 911 GT3 R nr 31 – Frikadelli Racing) spowodował, że GPX Racing straciło prowadzenie w wyścigu, a Porsche nr 31 zostało ukarane przejazdem przez bolid.
Zasada nr 1: Nigdy, przenigdy nie eliminuj swojego kolegi z drużyny, zwłaszcza gdy prowadzisz 1-2! @NickTandyR oznacza tył @Christensen MK i obaj chodzą!
I kiedy już umieszczaliśmy grafikę mistrzostw… #IntGTC | #Kyalami9H pic.twitter.com/0jBx27I6Xx
— Intercontinental GT Challenge (@IntercontGTC) Listopad 23, 2019
Tym samym Christian Krognes (zwycięzca 24-godzinnego wyścigu Spa 2018) prowadzi obecnie z BMW M6 GT3 z numerem 34 – Walkenhorst Motorsport, 3″5 przed M6 GT3 z numerem 42 – Team Schnitzer powierzonym Sheldonowi van der Linde .
Michael Christensen pozostaje trzeci w Porsche 3 – GPX Racing z wynikiem 911″4 i wyprzedza Hugo de Sadeleera (Aston Martin Vantage GT3 nr 62 – R-Motorsport) i Oliver Jarvis (Nissan GT-R Nismo GT3 nr 18 – KCMG).
Suivent Laurens Vanthoor (Porsche 911 GT3 R n°12 – Dinamic Motorsport), Maxime Soulet (Bentley Continental GT3 n°107 – Bentley Team M-Sport), Luca Stolz (Mercedes-AMG GT3 n°10 – SPS Automotive Performance), Frédéric Vervisch (Audi R8 LMS GT3 n°25 – Audi Sport Team WRT) et Dennis Olsen (Porsche n°31).
Przypomnijmy, że klan Mercedesa przegrał już na pierwszym okrążeniu drużynę nr 999 – GruppeM Racing lidera mistrzostw Maxi Buhka, wspieranego w Republice Południowej Afryki przez Maro Engela i Raffaele Marciello, już na pierwszym okrążeniu z powodu problemu z zapłonem.
Tristan Vautier ze swojej strony wypadł z toru Mercedesem-AMG GT3 nr 44 – Strakka Racing, najwyraźniej w związku z problemem z hamulcami.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)