Après deux courses paloises disputées et ayant offert deux vainqueurs différents (Fred Vervisch et Jean-Karl Vernay), les écarts en tête se sont encore resserrés. Yann Ehrlacher (Lynk & Co) est toujours leader, mais son avance sur le Lyonnais de Hyundai n’est plus que de 16 points. Esteban Guerrieri (Honda Racing) a fait grosse impression dans le Béarn. Il semble relancé pour le championnat et pointe à 22 points d’Ehrlacher. Fred Vervisch, le pilote officiel Audi avec Comtoyou, est aussi en ballotage favorable. Après le meeting béarnais, il est devenu l’unique pilote de la saison à remporter deux succès.
Włoski tor Adria będzie, podobnie jak Pau, torem, na którym ważne będą dobre kwalifikacje, a wyprzedzanie będzie możliwe, ale delikatne. Możemy łatwo sobie wyobrazić, że Gabriele Tarquini i jego zespół BRC Hyundai będą chcieli dobrze wypaść w wyścigu krajowym. Jego kolega z drużyny Norbert Michelisz (patrz gdzie indziej), zwycięzca wyścigu Most (Czechy, 9–10 października), będzie chciał wrócić na tor pomimo straty 49 punktów. Yvan Muller (Lynk & Co), Mikel Azcona (Cupra Racing) i Santiago Urrutia po raz kolejny będą tymi, których warto będzie oglądać. Do rozegrania pozostały cztery wyścigi. Nigdy wcześniej Puchar Świata Samochodów Turystycznych nie wydawał się tak niezdecydowany!
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)