Ostatniego dnia testów w Barcelonie zespoły ponownie ciężko pracowały podczas dwóch sesji menu. Pierwszy był używany w szczególności przez kierowców do wykonywania szybkich okrążeń przed zupełnie innym programem popołudniowym.
W tym meczu Felipe Drugovich czuł się najlepiej na torze w Barcelonie. Przedstawiciel UNI-Virtuosi po prostu ustanowił najlepszy czas z trzech dni testów dla F2 w Hiszpanii.
Z czasem 1:27:945 Brazylijczyk był jedynym kierowcą w stawce, który w Barcelonie zszedł poniżej poziomu 1:28.
Oskar Piastrí . , , , , , , , , , , , , ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, , (Prema), Christian Lundgaard (ART Grand Prix) i Liam Lawson (Hitech) również ukończyli okrążenia kwalifikacyjne, nie biegając w czasie Felipe Drugovicha. Ostatecznie trzej mężczyźni zajęli w zestawieniu czasu pracy drugie, trzecie i czwarte miejsce.
Francuski Theo Pourchaire (ART Grand Prix) zakończył poranną sesję na 6. pozycji, nieco ponad pół sekundy za najlepszym wynikiem.
Popołudnie zespoły wykorzystały na pracę w długich sztafetach. Oczywiście czasy były wolniejsze niż poranne, podobnie jak pozycje. Czołowi zawodnicy pierwszej sesji pracowali w innych warunkach i poza pierwszą dziesiątką uplasowali się poza czołową dziesiątką, za wyjątkiem Oscara Piastre, który był na 10. miejscu.
Bent Viscaal (Trident) miał luksus ukończyć te testy z najlepszym czasem popołudnia dzięki okrążeniu ukończonemu w czasie 1:30”280. Holender pokonał Matteo Nanniniego (HWA) i Marino Sato (Trident).
Następna runda F2 zaplanowana jest na maj w Monako (20-23).
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)