Nadszedł czas na odnowę Formuła 2. Po rewolucji technicznej polegającej na przejściu na opony 18-calowe w 2020 r., F2 zdecydowało się poprawić swój samochód, wprowadzając poważną aktualizację aerodynamiczną, która miała jeszcze bardziej zbliżyć go do kategorii premium. Decyzja, która powinna pozwolić nowicjuszom mniej cierpieć w porównaniu z powtarzającymi się, i która częściowo wyjaśnia bardzo śmiały wybór dokonany przez Mercedes wysłać Andreę Kimi Antonelliego na te mistrzostwa, pomijając to pole F3. Rozwój młodego Włocha będzie także jednym ze wspólnych wątków roku, z perspektywą wolnego miejsca w kadrze F1 w ciągu
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)