Myśleliśmy, że stowarzyszenie McLaren-Fernando Alonso skończyła się w tym samym czasie, co rola ambasadora hiszpańskiego kierowcy marki, której barw bronił przez 5 lat w Formuła 1. Pod koniec grudnia 2019 r.
Bardziej niż kiedykolwiek zmotywowany myślą o zdobyciu tej Potrójnej Korony, do której brakuje mu jedynie amerykańskiej perełki, Hiszpan mimo wszystko weźmie udział w 104. edycji Indy 500 (24 maja) z jednomiejscowy noszący numer 66 i wystawiony przez zespół Arrow McLaren SP, trzeci po tych już zaplanowanych dla młodego Olivera Askewa i Patricio O'Warda.
Malowanie samochodu Alonso będzie w barwach firmy kredytowej Ruoff Mortgage, która już wspierała Takumę Sato podczas jego zwycięskiej przejażdżki po Yard of Bricks w 2017 roku z Andrettim.
Dwukrotny mistrz świata Formuły 1 po raz trzeci spróbuje szczęścia na równinach Indiany, mimo że po ubiegłorocznej porażce, w której został wyeliminowany ze startu, ma przed sobą tylko jeden start. Procedura Bump Day, która ma na celu zmniejszenie pola startowego do 3 samochody.
« Jestem zawodnikiem, a Indianapolis 500 to najwspanialszy wyścig na świecie, Alonso powiedział w komentarzach zgłoszonych przez RACER. Kocham fanów i niezwykłą atmosferę, która się tworzy i sprawia, że wszyscy chcemy wracać. Mam ogromny szacunek do tego wydarzenia i wszystkich jego uczestników. Chcę dać z siebie wszystko, jak zawsze.
Rozważałem różne opcje, ale Arrow McLaren SP zawsze znajdował się na szczycie listy. Mam szczególną relację z McLarenem: dzieliliśmy ze sobą wiele rzeczy. Wytworzyły się między nami silne więzi lojalności.
Jestem pod wrażeniem nowej struktury, którą wprowadzili, aby ożywić samochód wyczynowy w oparciu o bardzo silną współpracę silnikową z Chevroletem. Zespół może polegać na utalentowanej i doświadczonej kadrze oraz znacznych zasobach. Jestem przekonany, że możemy tam być. Nie mogę się doczekać rozpoczęcia prac przygotowawczych i współpracy z dwójką kandydatów, Oliverem i Pato ".
Podczas swojej pierwszej próby w Indianapolis w 2017 r., z Andrettim i silnikiem Hondy, Alonso, który świadomie opuścił Grand Prix Monako, zakwalifikował się w pierwszej piątce i walczył o zwycięstwo, po czym wycofał się z powodu problemu z silnikiem. Pozostało 5 okrążeń.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)