Jakie są przyczyny Twojej porażki?
Nie znam jeszcze wszystkich szczegółów, ale powiedziałbym, że po prostu nie byliśmy wystarczająco przygotowani, zwłaszcza ja. Przykładowo na testy w Teksasie (9 kwietnia, przyp. red.) musieliśmy wykonać własną kierownicę, ale nie udało nam się jej ukończyć na czas. Carlin w końcu pomógł nam znaleźć taki w ostatniej chwili. W sporcie motorowym są wzloty i upadki, ale w mojej 25-letniej karierze nigdy nie upadłem tak nisko.
Co zrobiłbyś inaczej?
Już wcześniej zmobilizowałbym Gila (de Ferrana, dyrektora sportowego. Przyp. red.) na pełny etat, ale obiecaliśmy, że nie pójdziemy na kompromis w naszym programie F1 i nie mogłem przekierować go doIndyCar przed przybyciem Andreasa Seidla (nowego szefa zespołu McLaren. Notatka redaktora). Kiedy Gil przybył, było już za późno i Nie zareagowałem na czas na sygnały ostrzegawcze. Może dlatego, że moją uwagę przykuła także F1.
Myślisz, że wrócisz?
Tak, ale wszystkie podstawy będą musiały zostać pokryte. W każdym razie chcemy wrócić jako McLaren, nawet jeśli nie wyklucza to skorzystania z partnera strategicznego, zwłaszcza jeśli chcemy wystawić kilka samochodów. Musisz także zadać sobie pytanie, czy musisz wcześniej wziąć udział w kilku wyścigach, aby być gotowym.
I z tym wrócisz Alonso ?
Myślę, że Fernando będzie chciał wrócić i dobrze byłoby wrócić z nim. Ale zajmiemy trochę czasu, zanim o tym porozmawiamy. W każdym razie to, czy jest na to gotowy, czy nie, nie będzie miało wpływu na naszą decyzję, ponieważ Powody, dla których uważamy, że McLaren powinien znaleźć się w IndyCar, pozostają aktualne. To duży rynek i nasi partnerzy chcą na nim być.
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)