Dziś po południu w Monza wiadomość została ujawniona jednomiejscowy które będą wykorzystywane od przyszłego sezonu w Formuła 2. Podwozie Dallara, używane od 2011 roku, jest jednym z najstarszych obecnie w pojazdach jednomiejscowych.
Największą zmianą wizualną jest wprowadzenie Halo, które będzie obowiązkowe również w przedsionku F1 od 2018 r. Przód, wcześniej bardzo wysoki, został obniżony, aby zapewnić większy docisk aerodynamiczny, ułatwiający samochodom wyprzedzanie w strefach hamowania. Mając to na uwadze, F2 podąża za GP3 i F3 który również dokonał tej zmiany aerodynamiki. Płetwa rekina, obecna już w samochodzie, pozostaje obecna.
Kolejna istotna zmiana dotyczy silnika. Obecnie Mecachrome dostarcza 8-litrowy silnik V4. W przyszłym roku silnikiem będzie 6-litrowy silnik V3.4 Turbo, nadal dostarczany przez firmę Mecachrome. Ta zmiana to kolejny krok w stronę Formuły 1, która w 2014 roku zdecydowała się na przejście na turbodoładowanie.
Producentem opon pozostaje Pirelli i zapowiedział, że w przyszłym tygodniu zostaną przeprowadzone pierwsze testy gumy w nowym samochodzie.
Tutaj jest! Więcej zdjęć wkrótce na naszej stronie # F2 pic.twitter.com/354iuNC43B
— Formuła 2 FIA (@FIA_F2) 31 sierpnia 2017
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)