Jak poszły przedsezonowe testy w Bahrajnie?
Bardzo dobrze, wykonaliśmy pracę, którą chcieliśmy. Pracowaliśmy nad występem w kwalifikacjach i długich sztafetach. Potem niekoniecznie trzeba wyciągnąć jakieś większe wnioski, czy to w odniesieniu do nas samych, czy w odniesieniu do konkurencji, ponieważ nie wiemy, kto co zrobił.
W 2020 roku Twoim głównym zmartwieniem był brak regularności. Jak to wyleczyć?
To jest zestaw. Wymaga to zarówno dobrego zrozumienia zachowania samochodu w określonych sytuacjach, jak i optymalizacji jego osiągów przez kierowców. Bez względu na konfigurację kierowcy muszą za każdym razem w 100% wycisnąć z samochodu. Wymaga to dużej pracy zespołowej mechaników, inżynierów i kierowców. Prace rozpoczęliśmy tej zimy w oparciu o dane z poprzedniego sezonu. Mamy nadzieję, że mamy klucz do większej regularności.
Czy nowe opony Hard bardzo różnią się od starych?
Istnieje bardzo znacząca różnica w wydajności pomiędzy twardogłowymi i opcjami. Nawet bardziej niż zwykle, bo nowe opony Hard są mało wydajne. Dzięki temu strategia stanie się jeszcze ciekawsza, gdyż możliwości taktycznych będzie kilka w przypadku tych dwóch rodzajów gumy, zwłaszcza, że opony Soft wydają się być dość wytrzymałe. Konieczne będzie zatem znalezienie właściwej równowagi pomiędzy degradacją a utratą czasu okrążenia przed degradacją. Ciekawie będzie zwłaszcza w pierwszy weekend (26 marca).
Jaki jest cel na sezon dla Twoich kierowców?
Dla Christiana Lundgaarda jest to całkiem jasne, to tytuł. To jego drugi rok w karierze, więc zwycięstwo musi być ważne do końca jego kariery. W przypadku Théo nie wyznaczamy celów. Chcemy mieć takie samo podejście, jakie mieliśmy F3 z nim w zeszłym roku: uczenia się, zrozumienia i postępu. W F3 zaadaptował się bardzo szybko. Zobaczymy dokąd nas to wszystko zaprowadzi.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)