„Jestem pod wrażeniem tego, jak szybko to wszystko się wydarzyło. Taki pierwszy bieg bez większych problemów... to tylko małe rzeczy, nad którymi trzeba popracować. » Will Power jest więcej niż zadowolony po swoich przejazdach w Indianapolis, podczas których kierowca Team Penske – Chevrolet mógł wypróbować nowy ekran Aeroscreen opracowany przez czerwony Byk Zaawansowane technologie.
W kolejce obok Scotta Dixona (Chip Ganassi Racing – Honda), byłego mistrza IndyCar Uznaje, że to nowe urządzenie, które będzie obowiązkowe od 2020 r., stanowi poważny krok naprzód w serii, naznaczonej dramatyczną śmiercią Justina Wilsona w 2015 r., uderzonego gruzem w głowę.
„Jestem bardzo szczęśliwy, że to mamy, to naprawdę duży krok w zakresie bezpieczeństwa i myślę, że to najlepsze z obu światów, szczegóły Moc. Masz Halo i przednią szybę, więc myślę, że zobaczysz inne kategorie jednomiejscowy Zrób to samo. Jeśli użyjesz go przez jeden dzień, poczujesz się bez niego „nago”. »
„W rzeczywistości kask wytrzymuje mniejsze obciążenie, dalsze analizy Dixon. Wizualnie nie było żadnych problemów. Niektóre obszary z odrywaniem i miejsca, w których znajdują się pośrodku, bez wątpienia zostaną poprawione w celu poprawy sytuacja. »
Aeroscreen zostanie ponownie przetestowany, tym razem na torze drogowym w Barber, 7 października br Simona Pagenauda (Team Penske) i Ryan Hunter-Reay (Andretti Autosports). Następnie owalny Richmond będzie używany przez Dixona i Josefa Newgardenów (Team Penske) 15 października.
Kolejny test powinien zostać zorganizowany 5 listopada w Sebring z udziałem Jamesa Hinchcliffe’a (SPM) i Sébastiena Bourdais (Dale Coyne Racing z Vasser-Sullivanem).
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)