Wraz z zakończeniem sezonu 2023 i pierwszymi testami na rok 2024 ruszyły pełną parą, MotoGP ogłosił wprowadzić nowy system koncesji producentów, weszło w życie ze skutkiem natychmiastowym.
Z większą liczbą możliwości testowania i możliwością wyboru swobodnego obwodu do ich wykonania, oferowaną producentom o niższej pozycji w rankingu (ranking obliczony na podstawie liczby dostępnych zdobytych punktów) Fabio Quartaro twierdzi, że cieszy się z pojawienia się takiego rozporządzenia, ale przypomina, że nie wystarczy uzyskać korzyści, trzeba jeszcze wiedzieć, jak z nich skorzystać.
Imponująca nagroda dla Jeźdźca Roku Comeback (@ FabioQ20 otrzymuje swoją wagę w piwie)🍻👀 #PotwórYamaha | #MotoGP | #WalencjaGP pic.twitter.com/EyoUe9gE64
- Monster Energy Yamaha MotoGP (@YamahaMotoGP) Listopad 25, 2023
„To dobrze, myślę, że już wiemy, na jakich torach będziemy przeprowadzać nasze testy, – wyjaśnił Francuz obecnym w Walencji mediom. Jednak najważniejszą rzeczą będzie przyniesienie nowych części przed tymi testami, ponieważ posiadanie większej liczby możliwości testowania niż inne jest dobrą rzeczą, ale należy je maksymalnie wykorzystać.
Koncesje to zaleta, jednak efektywne ich wykorzystanie wiąże się z ogromnym nakładem pracy, z którym należy się liczyć, on kontynuuje. Mimo wszystko pewne jest, że jeśli odpowiednio ją wykorzystamy, może to być dla nas realna korzyść.”
Dłuższy czas jazdy nieuchronnie będzie oznaczać dodatkowe zmęczenie. „Fizycznie będzie to trochę bardziej skomplikowane, ponieważ kolejność będzie ważniejsza, biorąc pod uwagę, że przeprowadzimy więcej testów, dodaje mistrz świata 2021. Będzie to szczególnie widoczne w Sepang, gdzie wznowimy rozgrywki po dwumiesięcznej przerwie. »
CZYTAJ TAKŻE > Pytania związane z nowym systemem koncesji producentów
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)