Martín chce zostać oficjalnym kierowcą w Ducati lub gdziekolwiek indziej w 2025 roku

Jorge Martin potwierdza, że ​​od 2025 roku pragnie jeździć w zespole fabrycznym i oceni wszystkie opcje, aby to osiągnąć.

opublikowany 06/01/2024 à 17:22

Luca Bartolomeo

0 Zobacz komentarze)

Martín chce zostać oficjalnym kierowcą w Ducati lub gdziekolwiek indziej w 2025 roku

Martín chce zostać oficjalnym kierowcą w 2025 r. ©Red Bull Content Pool

Jeśli z pewnych plotek wynika, że ​​Jorge Martin zastąpi Eneę Bastianiniego wraz z Francesco Bagnaią w fabrycznym zespole Ducati na sezon 2024, boloński producent zachowa w kolejnej kampanii stuprocentowo włoską załogę. MotoGP.

Hiszpan ze swojej strony twierdzi, że nie rozważał takiej możliwości, ale ostrzega The Reds po wygaśnięciu kontraktu z końcem sezonu: jeśli oficjalny zespół odwróci się od niego plecami, rozważy szukanie innego zawodnika.

„W tym roku ani razu nie myślałem o opuszczeniu Pramac, cieszę się, że mogę kontynuować pracę w tym zespole i to dla mnie najlepszy sposób na walkę o tytuł”. wyjaśnia nr 89 w kolumnachEurope Press. Pewne jest jednak, że wraz z Markiem Marquezem jesteśmy dwoma kierowcami drużyn satelickich, którzy stanowią zagrożenie dla oficjalnego zespołu.

W 2025 roku moim głównym celem jest przejście do Ducati, ale jeśli nie będzie to możliwe, będę musiał poszukać innych opcji, zapewnia. Fabryk robiących duże postępy jest wiele, zobaczymy która oferta będzie najlepsza. »

Na razie Hiszpan koncentruje się na sezonie 2024, w którym będzie rywalizował z nowym kolegą z drużyny w osobie Franco Morbidelliego. Jednak przeciwnikiem, którego najbardziej nie może się doczekać na torze, nie jest Włoch.

„To daje mi motywację, że mogę porównywać się z Markiem, jednym z najlepszych w historii. Będzie fajnie. on obiecał. Jeśli uda mi się go pokonać na tym samym motocyklu, ugruntuję swoją pozycję jednego z najlepszych zawodników na świecie. Myślę, że mogę to zrobić.

Widzę go walczącego o tytuł w przyszłym roku, walka będzie podobna do tej w tym roku. Marc i Pecco z pewnością odniosą sukces i zobaczymy, czy inne fabryki, takie jak Honda czy Yamaha, poprawią się. W przeciwnym razie historia roku 2023 się powtórzy, ale wraz z pojawieniem się Marca w walce.” podsumowuje Marcin.

 CZYTAJ TAKŻE > INFOGRAFIKA – Ewolucja pojedynku Bagnaia – Martin w 2023 roku

Luca Bartolomeo

Certyfikowany Belg bez akcentu, który z przyjemnością pisze dla francuskiej strony. Odpowiedzialny za MotoGP

0 Zobacz komentarze)

Kontynuuj czytanie na te tematy:

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz