Bitwa Sainz-Leclerc na pierwszej stronie AUTOhebdo nr 2428

Odkryj w AUTOhebdo nr 2428, dostępnym od poniedziałkowego wieczoru w wersji cyfrowej na wszystkich platformach, a od środy w kioskach, wszystkie nasze reportaże.

opublikowany 04/09/2023 à 19:00

Gonzalo Forbes

1 Zobacz komentarze)

Bitwa Sainz-Leclerc na pierwszej stronie AUTOhebdo nr 2428

©DR

  • Spojrzenie wstecz na Grand Prix Włoch i wewnętrzną bitwę na Ferrari w Monzy. 
  • Max Verstappen w trybie rekordowym odnosząc 10. zwycięstwo z rzędu.
  • Frédéric Vasseur przemawia po swoim pierwszym Grand Prix Włoch na czele Scuderia Ferrari.
  • Analiza krytycznej sytuacji WRC która w 2024 roku może stracić jednego z zaledwie trzech producentów.
  • w Monzy, Theo Pourchaire zrobił kolejny krok w stronę tytułu mistrza F2. Spojrzenie wstecz na doskonałą operację Francuza. 
  • Jaka przyszłość dla Meyer Shank Racing? Rozszyfrowanie sytuacji różowej stajni znajdującej się obecnie w zawieszeniu
  • Le carpooling tygodnia postawi w centrum uwagi trzykrotnego mistrza Francji w superturystyce Érica Cayrolle'a.
  • Nie zapominając o wszystkich wynikach weekendu z Rajd FrancjiThe F3, L "IndyCarThe NASCAR ale także Classic i nasza sekcja poświęcona mobilności Mobiwisy.

Sklep internetowy AUTOhebdo.

Gonzalo Forbes

Odpowiedzialny za formuły promocji (F2, F3, FRECA, F4...). Niesiony dzięki łasce Franco Colapinto.

1 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

1 Uwagi)

DANIELA MEYERSA

07 o 09:2023

Szczerze, naprawdę?? Dobrze wiem, że Ferrari to ubezpieczenie od wszystkich ryzyk dla mediów sportów motorowych, ale mimo to! Żadnego śladu na pierwszej stronie tożsamości zwycięzcy GP, musieliśmy się odważyć. O artykule w żądaniu (na razie odmówiono) ) od Renault, aby móc zrekompensować tak zwany handicap wynoszący około 20 KM, to z pamięci od 3%, a nie od 1, przewidywano, że będzie to możliwe, a tam tych 3% nie ma! ! Szkoda, że ​​w artykule nie zadano właściwych pytań, dlaczego Renault tego nie robi, nie zrobiło, jak inni producenci silników? Pomysł na odpowiedź: Renault, które by nie zostało, nie zostałoby, gdyby limit budżetowy został nie zostały wdrożone, robimy to (jakby zdecydowanie za długo) przy ścisłym minimum budżetu, przy tym trybie działania mogą restrukturyzować raz po raz, to nigdy tego nie zrobi! A kiedy zobaczymy, że ostatecznie słynny (zadymiony?) budżet cap uniemożliwia tym, którzy pozostają w tyle, awans w hierarchii, tym bardziej!

1

Aby napisać komentarz