Wystartował jako trzeci za Volkswagenem Race Touaregiem Nassera Al-Attiyaha i Carlos Sainz, BMW X3 CC Francuza Stéphane’a Peterhansela wróciło w ślad za rywalami, by ich w końcu wyprzedzić. Podczas gdy poszerzał przewagę, Peterhansel ponownie doznał przebicia opony w lewym tylnym kole. Zmuszona do znalezienia odpowiedniego miejsca na wymianę koła, załoga Perterhansel/Cottret musiała przejechać więcej, niż oczekiwano, z powodu tych uszkodzeń i stracić cenny czas. Co nie przeszkodziło mu w zamknięciu luki i wygraniu odcinka specjalnego. „Na starcie wyprzedziliśmy Nassera i Carlosa i mieliśmy dużą przewagę” – wyjaśnił na mecie.
„Byliśmy wtedy ponad cztery minuty przed Carlosem. Niestety popełniliśmy mały błąd w nawigacji. Znowu nas minął i znalazłem się w jego kurzu. Następnie uderzyłem w kamień i dostałem gumę w tył. Więc Nasser również wrócił. Obaj mieli niezły start. Wróciłem z nożem w zębach i dogoniliśmy ich na jakieś dwadzieścia kilometrów przed metą. Widziałem Carlosa utkniętego w piasku, a Nasser prawdopodobnie nie jechał tak, jak by chciał. Odnieśliśmy pierwsze zwycięstwo, ale powinniśmy byli to zrobić z jeszcze większą przewagą.
Peterhansel wygrywa, pokonując 1'24" Al-Attiyaha i 3'15 Carlosa Sainza, który pozostaje liderem klasyfikacji generalnej rallye z przewagą 2 minut 26” nad zwycięzcą dnia (obecnie drugim) i 2 minuty 2 nad kolegą z drużyny Katarem. Giniel De Villiers jest na czwartym miejscu ze stratą 33 minut i 4 cali do czołowego trio.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)