Gwen Lagrue: „Lubię brać udział w wyścigach kartingowych, aby odkryć nowe talenty, tak samo jak negocjować kontrakt w F1”

Przed Grand Prix Francji łowczyni talentów tej gwiazdy Gwen Lagrue zabrała nas na przejażdżkę Mercedesem EQS 580 4Matic, aby porozmawiać o jego historii, metodach, młodych kierowcach i dwóch największych osiągnięciach sportowych: Estebanie Oconie i George’u Russella.

opublikowany 13/08/2022 à 17:29

Jeremy’ego Satisa

0 Zobacz komentarze)

Gwen Lagrue: „Lubię brać udział w wyścigach kartingowych, aby odkryć nowe talenty, tak samo jak negocjować kontrakt w F1”

Ocon, Russell, Mercedes... Gwen Lagrue znalazła czas, aby opowiedzieć dla AUTOhebdo o swoim codziennym stylu życia w F1. ©DPPI/J. Delfosse

To, że cię widzę, nie jest wielką niespodzianką Mercedes !

To prawda (uśmiech), ale fakt, że jest elektryczny, jest już trochę większy. Postanowiłem ostatnio zwrócić uwagę na te samochody. Jesteśmy świadkami niesamowitego punktu zwrotnego w historii motoryzacji. Jestem pod ogromnym wrażeniem rozwoju technologicznego tych pojazdów. Ten ma zasięg 500 km, to szaleństwo... A potem bardzo szybko przyspiesza. (Naciska na pedał i popycha nas na siedzenia). Zobaczysz ! Ponadto mieszkam w Genewie (Szwajcaria), we wspaniałym regionie. Z radością powtarzam sobie, że wyjeżdżając w Alpy, mam bardziej odpowiedzialny wpływ na środowisko.

Jesteśmy tutaj, podczas Grand Prix Francji… jaka jest Twoja rola na padoku?

Jestem tutaj, aby wspierać moich pilotów. Na szczycie piramidy jak w formułach juniorskich, moja rola przy nich jest taka sama. Dbam o to, aby mieli odpowiednie nastawienie, byli gotowi fizycznie i psychicznie… Krótko mówiąc, zapewniam im codzienny monitoring, który pozwala na utrzymanie maksymalnego poziomu wydajności. Mówię im także, kiedy nie radzą sobie dobrze lub kiedy nie mają odpowiedniego podejścia. Niewiele osób może im to powiedzieć lub poznać tak, jak ja je znam. Jestem z nimi już dłuższy czas, więc nie mogą mnie okłamywać, a gdy sprawy nie układają się dobrze, od razu to widzę.

Jeremy’ego Satisa

Świetny reporter F1 i pasjonat formuł promocyjnych

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz