Chronosy pozostaną przechowywane w futerałach do dnia nawiązania kontaktu z argentyńską opinią publiczną. Ale po tej pierwszej części drogi śpimy już na biwaku.
Przed tym długo oczekiwanym wyjazdem kontrole techniczne były sceną prawdziwego konkursu piękności, w którym uczestniczył Team X-Raid. Mini Countryman powierzony Guerlainowi Chicheritowi, niespodzianka zespołu w 2011 roku, wywołał serię błysków zarówno wśród fotografów zawodowych, jak i amatorów. To pierwsze zwycięstwo na liczniku oklasków oczywiście nie satysfakcjonuje alpinisty, który zrobi wszystko, aby utrzymać kontakt ze swoim kolegą z drużyny Stéphane Peterhanselem. BMW
„Chcę zachować swój tytuł” – mówi bez ogródek Carlos Sainz. „Z Lucasem Cruzem tworzymy dobre stowarzyszenie. Wygraliśmy każdy wyścig, w którym braliśmy udział. Nie mogę się doczekać rozpoczęcia tego Dakaru. Chcę zachować swój tytuł. Wiem, że konkurencja będzie agresywna, ale to normalne i leży to w jej roli. Jak zawsze nie myślę o niczym innym niż wyścig i dobrze wykonuję swoją pracę. I jak zwykle będę biegać we własnym tempie, we własnym tempie. »
Jednak najbliższy rywal Sainza w 2010 roku, Nasser Al-Attiyah, zrobi wszystko, aby go zdenerwować: „Jestem coraz bardziej pewny siebie, naprawdę muszę wygrać”. W pojedynku VW – BMW Robby Gordon i jego nowiutki, fluorescencyjny pomarańczowy Hummer nie mają zamiaru brać udziału w charakterze widzów: „Jestem tu, aby wygrać” – powtarza raz po raz Amerykanin, który uzupełnia listę ambitnych osób.
W sumie egzamin „kontrolny” zdało 140 załóg. Nikt nie może z całą pewnością postawić na to, jaką rangę zajmie 16 stycznia.
Wjechało 67 ciężarówek, które mają ruszyć w pościg za Kamazem. Jednak poziom presji, jaką De Rooy i Loprais zamierzają na nich wywrzeć, również obiecuje powtarzające się zwroty akcji.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)