Zespół Chicherita i Loeba „ubolewa nad apatycznym zarządzaniem następstwami pożaru, który spustoszył jego samochody”

Trzy miesiące po wydarzeniach Special ONE Racing, zespół przystępujący do World RX Guerlain Chicherit i Sébastien Loeb, zabrał głos i nie krył swojego niezadowolenia z poprowadzenia sprawy.

opublikowany 26/10/2023 à 11:48

Gonzalo Forbes

0 Zobacz komentarze)

Zespół Chicherita i Loeba „ubolewa nad apatycznym zarządzaniem następstwami pożaru, który spustoszył jego samochody”

Sébastien Loeb i Guerlain Chicherit nie wezmą udziału w finale rozgrywanym w Hongkongu. ©Special ONE Racing

Choć pochodzi z lipca br. pożar, który dotknął konstrukcję Special ONE Racing w Lydden Hill (Wielka Brytania) jest nadal bardzo głośno. Dla przypomnienia, na szkolenie, do którego przystąpiły dwie Lancia Delta Evo-e RX dla Guerlaina Chicherita i Sébastiena Loeb został trafiony przez pożar na marginesie rundy angielskiej i po prostu stracił wszystko.

Zmusiło to liderów francuskiej ekipy do logicznego wycofania się z dalszej części sezonu ze względu na znaczne zniszczenia i zbyt krótki czas na odbudowę dwóch samochodów tego typu.

Special ONE Racing nie weźmie udziału w finale sezonu

Nieobecna od lipca ubiegłego roku podczas kontynuowania mistrzostw, ale z samochodami niższej kategorii (RX2e), FIA chcąca zakończyć dochodzenie, aby uniknąć nowych problemów z akumulatorami RX1e, podczas gdy dostawca Kreisel Electric nie był w stanie tego zrobić nie gwarantuje, że taki incydent nie powtórzy się w przyszłości, Special ONE Racing otrzymało zaproszenie do rywalizacji w finale, który odbędzie się w Hongkongu (11-12 listopada). Zaproszenie, które francuska drużyna po prostu odmówiła, ubolewając nad „ apatyczne zarządzanie następstwami pożaru, który trzy miesiące temu w Anglii spustoszył samochody i sprzęt spółki i uniemożliwił kontynuację mistrzostw samochodami kategorii 1 (RX1e), których akumulatory uznano za niewystarczająco niezawodne, aby zagwarantować brak ryzyka nowych pożarów (...)

Dziś zespół Special ONE Racing ubolewa nad faktem, że FIA ​​ani Kreisel Electric nie przekazały żadnego raportu z analiz ani oficjalnych wyników. Wydaje się, że do dziś nikt nie chce wziąć odpowiedzialności za pożar, który trzy miesiące temu ucierpiał w firmie Special ONE Racing. Ten brak szacunku nie pozwala zespołowi ani jego partnerom iść do przodu. W tym kontekście zaproszenie organizatora do udziału w rallycross Hongkongu, kwestionowana w dniach 11 i 12 listopada przez RX2e, została odrzucona. "

Sezon 2023 oficjalnie dobiegł końca, choć minęło już trochę czasu, zespół domaga się odpowiedzi w sprawie przyczyn słynnego odcinka i przede wszystkim gwarancji powrotu do World RX w 2024 roku. z nowymi, jeszcze bardziej wyjątkowymi Delta Evo-e RX. "

CZYTAJ TAKŻE > Po pożarze jego zespołu w Lydden Hill przesłanie wsparcia od Sébastiena Loeba

Gonzalo Forbes

Odpowiedzialny za formuły promocji (F2, F3, FRECA, F4...). Niesiony dzięki łasce Franco Colapinto.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz