są to Formuła 2 „nowy wygląd”, który spalił kataloński bitum we wtorek, podczas otwarcia sezonu 2024. Na torze w Barcelonie zespoły zostały zaproszone na pierwszy test aerodynamiczny nowej Dallary F2 2024, która zostanie wprowadzona od tego roku oraz zmieniony projekt, aby zbliżyć się do Formuła 1 nowoczesny.
Dopuszczony był tylko jeden samochód na zespół, a 20 kierowców zatwierdzonych na sezon 2024 było w stanie przejechać na pokładzie tego nowego samochodu kilka kilometrów. jednomiejscowy. Głównymi celami tego testu była niezawodność i poznanie przez zespoły, jak działa nowy samochód, przy sześciogodzinnej jeździe w ciągu dnia. W sumie zespoły pokonały 649 okrążeń, co dało łącznie 3018 kilometrów pokonanych w ciągu dnia.
Nasze pierwsze, drugie, trzecie, czwarte… i 649 okrążeń w nowym samochodzie F2024 2 są w torbie! 🎒
Zobaczcie kilka migawek z odcinka próbnego 📸👇# F2 # RoadToF1 pic.twitter.com/F0zND6or8w
- Formuła 2 (@ Formula2) 24 stycznia 2024 r.
Martins: F2 2024” niewiele się zmieniło w porównaniu do 2023 roku »
Po stronie kierowcy wrażenia z jazdy jednomiejscowym samochodem w wersji z 2024 r. nie różnią się zbytnio od wrażeń związanych ze starą generacją, używaną w latach 2018–2023. „Pierwszym celem tego odcinka testowego była czysta i bezproblemowa sesja i właśnie to zrobiliśmy, powiedział Victor Martins, kierowca ART Grand Prix. Mieliśmy dobry plan jazdy, aby uzyskać pierwsze wrażenie na temat tego, jak samochód radzi sobie w zakrętach i jak się zachowuje. Naprawdę miło było wrócić za kierownicę! Pierwsze wrażenie na temat samochodu jest takie, że nie zmienił się zbytnio w porównaniu do ubiegłego roku, więc będę mógł wykorzystać swoje doświadczenie w nowym sezonie. (…) Jesteśmy w dobrej sytuacji przed testami przedsezonowymi. Mamy dane do analizy i będziemy dalej się rozwijać. Będziemy nadal pracować z zespołem. Jestem gotowy ! »
Pierre-Alain Michot, dyrektor techniczny FIA Formula 2, jest zachwycony udanym pierwszym testem F2 2024. „Jesteśmy całkiem zadowoleni z uzyskanych dzisiaj wyników. Zespoły były w stanie pokonać wiele kilometrów, co jest dobrym pierwszym krokiem. (…) Jest jeszcze kilka rzeczy do poprawienia przed pierwszą oficjalną sesją testową, ale to normalne. W jedenastu zespołach istnieje jedenaście różnych sposobów pracy. Dzięki temu możemy dowiedzieć się jeszcze więcej o tym samochodzie. Udało nam się już skorygować pewne rzeczy przed popołudniową sesją, ale nadal pozostaje kilka zmian do wprowadzenia przed pierwszym wyścigiem sezonu, ale nie jesteśmy daleko od tego, czego potrzebujemy. »
CZYTAJ TAKŻE > Andrea Kimi Antonelli: „Wiem, że wokół mnie panuje szum”
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)