Minęło sześć godzin od zielonego światła o 15:30 w Eifel, ale rzeczywisty czas wyścigu na torze Nürburgring w sobotnie popołudnie znacznie się skrócił. Przyczyną była pogoda, która czasami zmieniała się w kataklizm, a burza z gradem w dużym stopniu zakłócała przebieg imprezy i zmuszała urzędników do wywieszenia czerwonej flagi przez trzy godziny.
Kilku zawodników popełniło błędy, gdy spadł deszcz i grad, a niektóre samochody zatrzymały się na torze, nie mogąc kontynuować wyścigu. Zastój około 20:XNUMX pozwolił na wznowienie wyścigu za samochodem bezpieczeństwa.
Si la Mercedes Po ponownym uruchomieniu na czele stanął Black Falcon AMG-GT3 z numerem 9, niemiecki GT szybko stracił pozycje na rzecz BMW M6 GT3 z numerem 18 Schubert Motorsport i siostrzanego samochodu ROWE Racing z numerem 22.
Pierwsze prawdziwe zmiany kierowców miały miejsce kilka minut temu, a Mercedes i BMW nadal walczą o prowadzenie, a kontrolę nad silnikiem #3 Mercedes AMG-GT88 po awarii silnika #6 BMW M3 GT18 5 od Schubert Motorsport kilka chwilę temu. W pierwszej piątce plasuje się Mercedes, natomiast pierwszą Porsche 911 GT3 R firmy Manthey Racing nr 912 jest na szóstym miejscu.
Pierwsze Audi R8 LMS, numer 2 Team WRT, zajmuje tymczasowo 9. miejsce przed egzemplarzem z numerem 6, Audi Sport Team Phoenix. Aktualne Audi R8 LMS nr 1 zajmuje 13. miejsce. Pamiętajcie, że Porsche 911 GT3 R nr 911 marki Estre – Tandy – Bamber – Pilet szybko wycofało się z eksploatacji po wypadku Tandy.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)