Wyścig mistrzowski rozpoczął się w warunkach samochodu bezpieczeństwa, gdy na torze Goldenport w Pekinie nasiliły się opady deszczu. TO Aston Martin Młodego Kierowcy AMR udało się utrzymać przewagę pomimo wspaniałego lotu Maxime'a Martina na Fordzie GT Matech nr 41 Marc VDS Racing, który wycofał się w wyścigu kwalifikacyjnym po wypadnięciu Bertranda Baguette z toru.
Jednak po postojach na prowadzeniu był Hexis AMR DB9 nr 4 z Piccini-Hohenadel. Piccini utrzymał przewagę, zanim pięć minut przed metą wypadł z toru.
Pozycje nie uległy już zmianie, ostatnie okrążenia odbyły się w trybie samochodu bezpieczeństwa. Załoga Luhr-Krumm Nissana GT-nr 23 firmy JR Motorsport stanęła na ostatnim stopniu podium i zabezpieczyła swoje pierwsze miejsce w mistrzostwach, pokonując Forda nr 41 z Baguette-Martin.
Zwycięstwo duetu Mücke-Turner pozwala im wrócić do jedenastu punktów straty do liderów Krumm-Luhr. Dwa deble Young Driver AMR dają zespołowi dziesięciopunktową przewagę nad JR Motorsport.
Relację na temat FIA GT1 w Pekinie Goldenport znajdziesz w kolejnym numerze AUTOhebdo, w sprzedaży od środy.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)