En IMSA, zwycięstwo daje 35 punktów. Ale ty i Jordan, odnosząc łącznie 5 zwycięstw przeciwko jednemu dla swoich kolegów z drużyny (Tommy Milner-Oliver Gavin), jesteście już mistrzami przed 12-godzinnym wyścigiem w Sebring w ten weekend. Co czujesz ?
To nie było łatwe, naprawdę. Po pierwsze, debiut nowego samochodu w najtrudniejszym wyścigu sezonu, 24-godzinnym wyścigu w Daytona, nie był łatwym zadaniem. Nasz wyścig był daleki od doskonałości, chociaż zajęliśmy czwarte miejsce, co nie było takie złe.
Czy jednak od razu rozpoznałeś potencjał C8.R?
Tak. Czwarte miejsce to i tak dobry wynik. Samochód był zupełnie nowy i nieuchronnie napotkaliśmy pewne początkowe problemy, nieodłącznie związane z każdą nową maszyną. Nie mówiąc już o tym, że popełniliśmy kilka błędów.
Jednak przez cały wyścig walczyliśmy w czołówce i zakończyliśmy wyścig na okrążeniu zwycięzcy (BMW M8 GTE nr 24 Jessego Krohna-Augusto Farfusa-Jonathana Edwardsa-Chaza Mosterta. Przypis redaktora).
W czym ten samochód jest lepszy od poprzedniego?
Pod każdym względem jest lepszy od C7.R. W ostatnich latach widzieliśmy, jak nasi przeciwnicy stale się poprawiają, mimo że ograniczał nas nasz pakiet. C7.R zaczynał pokazywać ciężar lat (pierwszy sezon 2014, przyp. red.). Z punktu widzenia aerodynamiki lub rozkładu masy nie ma różnicy.
Z drugiej strony zmiana sposobu myślenia nie była łatwa. Samochodem z silnikiem z przodu jeżdżę od 2009 r., a Oli (Gavin. przyp. red.) od 2002 r.! Musisz zatem dostosować się do nowego zachowania, ponieważ jego reakcje są inne. I musisz odpowiednio dostosować swoje…
Obejrzyj cały wywiad z Antonio Garcią w numerze 2286 AUTOtygodniowo, już dostępny w wersji cyfrowej a od jutra w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)