Podczas gdyIMSA muszą już uporać się z wycofaniem Team Penske, amerykańska seria będzie mogła w przyszłym roku liczyć tylko na jeden RT24-P. Faktycznie to ogłoszono Sporty motorowe Mazdy.
Samochód, który zostanie powierzony w 100% brytyjskiej parze złożonej z Harry Tincknell i Oliver Jarvis, wspierani przez Kanadyjczyka Jonathana Bomarito na wyścigachWytrzymałość Puchar: 24 godziny w Daytona, 12 godzin w Sebring, 6 godzin w Glen i Petit Le Mans.
„Covid-19 otworzył znaczne luki w świecie przemysłu motoryzacyjnego, przynajmniej we wszystkich czterech zakątkach, a także w świecie wyścigów samochodowych, powiedział Nelson Cosgrove, dyrektor Mazda Motorsports.
Chcieliśmy nadal posiadać dwa samochody, ale jeśli chodzi o zasoby, musimy wykazać się inteligencją, zwłaszcza że obecnie oceniamy możliwość przekształcenia się w LMDh (od 2023 r. przyp. red.) ".
Jeśli żaden zespół nie zdecyduje się na zwiększenie liczebności, kategoria DPi będzie mogła obejmować jedynie 5 lub 6 jednostek zarejestrowanych na rok 2021: Acura ARX-05 zespołów Michael Shank Racing i Wayne Taylor Racing, Mazda i Cadillac DPi-V. R z Action Express Racing i JDC-Miller Motorsports, który w tym sezonie wystawi dwa samochody.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)