Po ogłoszeniu pierwszej części przyszłego regulaminu Mistrzostw, które w przyszłym roku zgromadzą Grand-Am i ALMS,IMSA przedstawił szczegóły dotyczące kolejnej sztandarowej amerykańskiej dyscypliny. Przyszła kategoria GT Le Mans w szczególności zachowa wszystkie cechy charakterystyczne zaobserwowane w kategorii GT ALMS. Zaostrzone zostaną jednak zasady bezpieczeństwa w kokpicie.
Jeśli chodzi o GT Daytona, zostanie osiągnięta równowaga wydajności, aby zapewnić redukcję kosztów i uczciwość w stosunku do innych kategorii. GTD będą miały tylne skrzydło specyficzne dla tej kategorii. Ale najważniejsza wiadomość dotyczy możliwego odbioru samochodów FIA GT3, które będą wymagały jedynie drobnych modyfikacji, aby były zgodne z przepisami.
IMSA przyjrzała się także prototypom, których najważniejsza kategoria będzie dotyczyć przepisów technicznych opracowanych przez ACO. Łopatki zmiany biegów i sześciobiegowe skrzynie biegów będą akceptowane we wszystkich prototypach. LMPC zarejestrowane obecnie w ALMS zachowają te same przepisy techniczne. Organizatorzy zastosowali kody kolorystyczne stosowane w Wytrzymałość zidentyfikować kategorię samochodów i ich położenie.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)