IMSA – Wayne Taylor Racing z ogromną dominacją w kwalifikacjach w Austin

Wayne Taylor Racing Cadillac DPi-VR nr 10 Ricky'ego Taylora zmiażdżył konkurencję podczas kwalifikacji do zawodów w Austin w Teksasie.

opublikowany 05/05/2017 à 21:12

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

IMSA – Wayne Taylor Racing z ogromną dominacją w kwalifikacjach w Austin

1″592. Przerwa pomiędzy Ricky Taylor (Cadillac DPi-VR nr 10 – Wayne Taylor Racing) i jego konkurentów na koniec kwalifikacji do rundy Texas Lone Star Le Mans en IMSA jest wymowny.

Zwycięzca wraz ze swoim bratem Jordanem pierwszych trzech rund sezonu w Daytona, Sebring i Long Beach, amerykański kierowca kontynuował dominację wykazywaną przez prototyp WTR od początku weekendu, utrudnioną jedynie w 3. treningu problemami technicznymi.

Za wiodącym Cadillacem znajduje się Ligier-Nissan DPi nr 22 – ESM Johannesa Van Overbeeka, zaś Eric Curran plasuje Cadillaca DPi-VR nr 31 – Action Express Racing na trzecim miejscu, przed siostrzanym samochodem nr 5 Barbosa – Fittipaldi i Ligier DPi nr 52 – PR1/Mathiasen Motorsports José Gutiérreza.

Pierwsza Mazda RT24-P traci ponad 2″3 sekundy i zajmuje siódmą pozycję z numerem 55 Jonathana Bomarito. Logicznie rzecz biorąc, na PC James French umieszcza Oreca FLM09 nr 38 Performance Tech Motorsports na szczycie hierarchii po zdominowaniu wolnych treningów.

BMW bierze to, co najlepsze Ferrari

Sesja w GTLM była znacznie bardziej zacięta, ponieważ zaledwie 32 tysięczne oddzieliło na pole position BMW M6 nr 24 – Team RLL Johna Edwardsa od Ferrari 488 nr 62 – Risi Competition Giancarlo Fisichelli.

Drugie BMW nr 25 awansowało na trzecie miejsce i wyprzedziło dwa Fordy GT nr 67 i nr 66 należące do Ford Chip Ganassi Racing Ryana Briscoe i Dirka Müllera. Corvette C7.R. nr 3 Jana Magnussen plasuje się w poprzedzającym rankingu Porsche 911 RSR nr 911 Patricka Pileta, który traci dwie dziesiąte do czasu pole position.

W GTD Mathieu Jaminet kontynuuje swój niezwykle pozytywny weekend w IMSA, zdobywając pole position w tej kategorii za kierownicą Porsche 911 GT3 R z numerem 28 – Amegra Motorsports, o 92 tysięczne przed Lexusem RC F GT3 – 15GT Racing z numerem 3 firmy Jack Hawkswortha.

Ranking kwalifikacji

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz