Rok 2023 będzie dla nas rokiem przejściowym Alpine. W oczekiwaniu na pojawienie się Hypercara w 2024 r. marka Dieppe będzie musiała znaleźć rozwiązanie, w którym będzie mogła ewoluować WEC Następny rok. Rzeczywiście, wraz z pojawieniem się nowych producentów w kategorii (Peugeot, Porsche, Cadillac, Ferrari), obecność „babci” byłej LM P1 w kategorii premier nie miałaby większego sensu. W Sebring przy okazji pierwszej rundy sezonu 2022 Philippe Sinault, szef Signatech, omówił różne pomysły francuskiej drużyny, aby nadal uczestniczyć w Mistrzostwach Świata.Wytrzymałość.
„Jak zasugerowałem, pracujemy nad kilkoma scenariuszami, Powiedział nam Philippe Sinault. Najważniejszym prawdopodobieństwem w tej chwili pozostaje program LM P2. Pozwoliłoby to zachować pewną ciągłość przy równoległym rozwijaniu przyszłego LMDh. Jednak nadal jesteśmy w fazie refleksji, ponieważ w pewnym momencie wyobrażaliśmy sobie stworzenie innowacyjnego samochodu za pośrednictwem czegoś, co wcześniej nazywało się Garaż 56 (wprowadzony w 2012 roku i dedykowany samochodom innowacyjnym. Przyp. red.). Być może warto byłoby coś stworzyć z ACO, rozmawiamy z nimi. Nic nie jest przesądzone, ale termin się zbliża. »
A Andretti w tym wszystkim?
Czy z Andrettiego można osiągnąć długoterminową przyszłość? Kilka tygodni temu, wywołany falą rewelacji, Mario Andretti potwierdził, że jego syn rozmawia z marką Dieppe na temat przyszłego programu w IMSA. „Wstępne wymiany” potwierdzone przez Alpine. „Nie jestem zaangażowany w tę refleksję i tę decyzję, to nie moja rola, przede wszystkim chciałem wyjaśnić Philippe'a Sinaulta w pudełku Alpine w Sebringu. Jeśli jednak zostanie to zrobione pomiędzy Alpine i Andrettiego, to byłaby dobra wiadomość. »
„Status Signatech z Alpine jest jasne, a LMDh ma być modelem, który można powielić w kilku zespołach, rozwija daną osobę. W latach 90. Porsche wraz z kilkoma zespołami klientów, takimi jak Penske, Joest itp. Nie jest to demagogiczne stwierdzenie, ale umożliwiłoby wymianę, szybsze poruszanie się, zamortyzowanie pewnego istotnego kosztu rozwoju. Było to częścią dyskusji od początku: mogą być inne Alpine kto będzie jeździł bez naszej flagi. »
Des Alpine LMDh obsługiwany przez Signatech w WEC i Andrettiego w IMSA nie jest zatem ścieżką hipotetyczną.
CZYTAJ TAKŻE > Alpine potwierdza „wstępne rozmowy” z Andrettim
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)