Choć współpraca Cadillaca i Chip Ganassi Racing zakończy się wraz z końcem sezonu 2024, amerykański producent znalazł nowego partnera dla WEC.
Ogłoszony i nieuchronny rozwód producenta z Detroit (Michigan) z zespołem z Indianapolis otworzył drzwi do różnych spekulacji na temat sezonu 2025, jeśli Action Express Racing odzyska wpis IMSA, na Mistrzostwa Świata w Pucharze Świata powinna się tym zająć inna formacjaWytrzymałość FIA.
W rankingach znalazło się kilka zespołów LM P2, w tym United Autosports, TF Sport i Vector Sport, ale na korytarzach 6-godzinnego wyścigu Imola, drugiej rundy sezonu FIA WEC 2024, nagle pojawił się inny pretendent.
Z naszych informacji wynika, że za eksploatację dwóch V-Series.R w 2025 roku powinna odpowiadać firma JOTA. Amerykańskie zaangażowanie faktycznie powinno zostać podwojone, co powinno dotyczyć każdego producenta w kolejnym sezonie.
Zapytana o to przez AUTOhebdo Laura Wontrop Klauser, szefowa programu wyścigowego w General Motors, nie chciała komentować tej kwestii, stwierdzając jedynie, że nowy partner zostanie ujawniony w odpowiednim czasie.
« Stale oceniamy, co chcemy zrobić z programem, co czasem skutkuje zmianami, czasem kontynuacją tego, co robimy, opowiedziała nam także o zakończeniu współpracy z CGR. W tym przypadku zaowocowało to zmianą. »
Taka zmiana jest prawdziwym zaskoczeniem, ponieważ współpraca Hertz Team JOTA z zeszłym sezonem wydaje się doskonale układać, a głównym wynikiem jest podium na 1 km Kataru (812. miejsce).
Zwracając się do Cadillaca, zespół Sama Hignetta uwolniłby się jednak od statusu zespołu klienta…
CZYTAJ TAKŻE > Dlaczego Cadillac zdecydował się nie przyjmować trzeciego kierowcy na 3H toru Imola?
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)