La Peugeot Nie żyje 9X8, niech żyje Peugeot 9X8! Czy nazwiemy to „wersją”, czy „2.0”, nowa broń marki Lion po raz pierwszy pojawiła się publicznie w Emilii-Romanii. Ta nowa wersja prototypu Sochaux charakteryzowała się kamuflażowym malowaniem, ale przede wszystkim nowym rozmiarem opon (29 cali z przodu i 34 cale z tyłu), co pozwoliło mu dostosować się do innych konkurentów w kategorii Hypercar, co zapewniło tę obecność słynne tylne skrzydło, znane z tego, że do tej pory go nie było. Jeśli chodzi o Versailles Satory (Yvelines), nie ma wątpliwości, „że nowy 9X8 jedzie szybciej niż stary” – stwierdził Olivier Jansonnie, dyrektor techniczny.
« W poprzedniej wersji [z 9X8], ograniczenie osiągów wynikało z faktu, że utknęliśmy w czymś w rodzaju impasu optymalizacyjnego związanego z naszymi oponami, co oznacza, że jeśli wybierzemy kierunek, w którym będziemy podążać, będziemy zyskiwać, ale nieuchronnie także i straty. Wszystkie te kompromisy, wszystkie te równowagi, znaliśmy je na pamięć, na siłę, podkreśla francuski inżynier. Wiedzieliśmy więc, że możemy osiągnąć równowagę między większym komfortem zawieszenia, a mniejszą aerodynamiką. Pomysł, kiedy przerabiasz samochód np
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)