150 kilo mniej. Prototyp Hydrogen zaprojektowany przez H24 Racing przeszedł w ostatnich miesiącach znaczną kurację odchudzającą. Zaprezentowany w piątek na konferencji prasowej ACO nowy samochód H24 nie ma już wiele wspólnego z LMPH2G.
Druga wersja samochodu Mission H24 jest efektem dwóch lat testów i dwóch udziałów w Michelin Le Mans Puchar w rękach Normana Nato, kierowcy rozwoju.
Wygląd samochodu jest znacznie bardziej agresywny. Jego kształty odzwierciedlają uzyskane korzyści: zwiększone osiągi aerodynamiczne i lepsze chłodzenie układu napędowego.
Pod względem mechanicznym H24 również osiąga kamień milowy. GreenGT zaprojektowało i opracowało nowy układ napędowy, którego serce, generator elektryczno-wodorowy, wyposażony w nowe płyty bipolarne Symbio, zapewnia zwiększoną wydajność. Nowy akumulator, wyposażony w ogniwa Saft stosowane w Formuła 1, przechowuje i dostarcza więcej energii. Liczba silników elektrycznych wzrosła z czterech do dwóch, które działają dwukrotnie szybciej i mogą zapewniać większą moc, zapewniając jednocześnie bardzo znaczną redukcję masy.
Całość dopełnia nowa skrzynia biegów – a dokładniej reduktor – bardziej kompaktowa i lżejsza od poprzedniej oraz elektroniczny układ hamulcowy.
H24 powinien startować w zawodach od 2021 roku.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)